Faktem jest że inca Sprint ma blokade na wariatorze oraz na module lecz aby zdjąć te blokady trzeba $$$ , Czy ten moduł będzie spełniał swoją funkcje ?
Powinien być dobry,mam nadzieje że jest wykonany z wytrzymałego materiału... Ja używam podobnego tylko że Buzzetti. Pamiętam jak kiedyś nawet z pomocą blokady miałem problem,śruba była tak dokręcona (kluczem pneumatycznym)że zęby przeciw talerza zaczęły się ślizgać po blokadzie 8O ale na szczęście z pomocą przyszedł pan wulkanizator.. :P
Ja tam zawsze wole poprosic mechanika by odkrecił pneumatem bo wygodnije i przy dokrecaniu potem mam pewność ze sie nie obluzuje nakrętka na osi i talerz wario nie spadnie
Gaźnik musi być optymalnie wyregulowany,tak żeby świeca miała kolor kawy z mlekiem,zła regulacja gaźnika może nawet spowodować zatarcie cylindra,poprzez zbyt wysoką temperaturę spalania głównie w przypadku gdy mieszanka będzie zbyt uboga w paliwo czyli dużo powietrza,lub gdy gdzieś ciągnie nam lewe powietrze.Jak dobrze wyregulujesz gaźnik to na pewno będzie mniej palił.
Aktualizacja kupiłem moduł i blokadę wariatora , I korzystając z dzisiejszej pogody zmieniłem moduł na odblokowany i o dziwo v-max podniósł się sporo w porywach 70, :twisted: Na wiosnę odblokuje wariator i będzie machina :D Piękna dziś pogoda