Inca padł akumulator

Hey

Mam pewien problem po raz kolejny ;/

Ogolem to od poczatku powiem

Kupilem ince przejechalem 100km nie chciala zapalic zawiazlem na salon powiedzieli "akumulator" zostawilem u nich na noc rano po odbior. Przyjechalem do domu pojezdzilem z 20km i bum poraz kolejny nie chcial odpalic. No nic wioze go do salonu po weekendzie dzwonia ze byl problem z ladowaniem i producent zalecil im obciecie jednego glównego swiatla.

Teraz jak jade swieca sie postojowe i jedno glowne lewe lub prawe w zaleznosci jak przelacze. Mam 250km na liczniku

Skuter na 100km pali 3.5l tak ma byc ?? Ile tak bedzie ??

Co mam zrobic jesli policja wlepi mi mandat za swiatla zaniesc gpo do salonu zeby zaplacili Wczoraj mialem taka sytuacje tylko Pan Policjant powiedzial ze dostane ostrzezenie.

Po przejechaniu kolejnych 130km dzis rano inca po raz kolejny nie chciala odpalic rozrusznik kreci ale jakby paliwo nie dochodzilo i nie odpala ;/

Co mam zrobic ??

Dziekuje za pomoc i Pozdrawiam Denis

To typowe dla Streetów. Trzeba odpiąć jedną z żarówek przednich mijania.

Z drugiej strony odpinanie żarówek to żadne rozwiązanie. Skoro producent wyposażył pojazd w dwie żarówy - to obie powinny świecić bez skutków ubocznych dla całego pojazdu. A może naciskać na serwis w celu usunięcia usterki. Przecież skoro wyłożylismy kasę na zakup nowego sprzętu objętego gwarancją - to czemu tolerować jakieś niedociągnięcia. A spróbujcie na odpalonym silniku włączyć klakson bez świateł i na światłach - różnica w sile sygnału niesamowita (przynajmniej u mnie).
Pozdrawiam.
Monrob

Monrob, miałem ten skuter na testach. Przez ponad 50 km akumulator nic się nie naładował. Napięcie było tak niskie, że nawet migacze czasem nie działały. Rozmawiałem z ludźmi z największego warszawskiego serwisu skuterów. Na gwarancji wymieniali już i prądnice i aku i nic nie dało. Dopiero odcięcie tego światła coś dało, mimo, że to półśrodek. Zażalenia trzeba kierować do INCA, ktoś po prostu dał d... i źle obliczył stosunek poboru energii przez ten sprzęt. Po prostu światła zżerają tyle prądu, że na aku już nie wystarcza. Niestety.
Swoją drogą możesz egzekwować naprawy usterki, to Twoje prawo! Ale aby tego dokonać należałoby ten sprzęt oddać i żądać zwrotu kasy.

Masz po części rację. Ale skoro w innych pojazdach (skuterach)udało się producentom pogodzić moc żarówek z zasilaniem - to dlaczego w Ince nie wymienić samych żarówek?

Ja bede jeszcze rozmawial z rzeczo znawca na ten temat co mam zrobic w tej sytuacji wiecie oddalbym ten skuter im w zamian za gotowke juz tydzien temu tylko ten skuter jest uszkodzony na prezednim blotniku ma wgniecenie ale wkoncu jak beda sie zucac o to to niech mi zwroca pieniadze za rejestracje i ubezpieczenie.
Czy w przypadku gdy jest uszkodzony mozna go im oddac sporotem?? W zamian za gotówke lub doplata do czegos innego??

Wydaje mi się, że po prostu mogą oni od Ciebie go "okupić" potrącając amortyzację pojazdu.

Hey jutro jade oddac ta Ince na pierszy przeglad 300km
Zaraz po oddaniu inci ide do rzecznika praw konsumenta moze mi cos doradzi co mam zrobic w tej sytuacji bo tak nie moze byc ze zaplacilem ponad 2 tys i nie dziala mi jedno swiatlo nie ??

Witam.
Jako że ten model posiada 2x2rzędy - muszą działać wszystkie. Nie do przyjęcia dla mnie byłoby tłumaczenie InterCars-u że musi działać albo jedno albo wcale. Ewidentna wina Importera który nie może poradzić sobie z problemem. Jakby nie było kupiłeś pełnowartościowy produkt.

Pozdrawiam

Możemy śmiało powiedzieć że firma Inter-Cars sprzedaje niepełnowartościowy/uszkodzony produkt wiedząc o jego usterkach.

Ja tez jezdzę streetką i (odpukac) aku działa bez zarzutów - mam na szafie prawie 1300 km. jedno co zmieniłem to postojówki wymieniłem na diody LED - maja mniejszy pobór pradu , sprawdz może to coś da.
Ja zmieniłem postojówki oraz podświetlenie tablicy na białe diody LED.

Leszek wrote:

Monrob, miałem ten skuter na testach. Przez ponad 50 km akumulator nic się nie naładował. Napięcie było tak niskie, że nawet migacze czasem nie działały. Rozmawiałem z ludźmi z największego warszawskiego serwisu skuterów. Na gwarancji wymieniali już i prądnice i aku i nic nie dało. Dopiero odcięcie tego światła coś dało, mimo, że to półśrodek. Zażalenia trzeba kierować do INCA, ktoś po prostu dał d... i źle obliczył stosunek poboru energii przez ten sprzęt. Po prostu światła zżerają tyle prądu, że na aku już nie wystarcza. Niestety.
Swoją drogą możesz egzekwować naprawy usterki, to Twoje prawo! Ale aby tego dokonać należałoby ten sprzęt oddać i żądać zwrotu kasy.

Witam.
Odcięcie światła - dziwne działania importera... Wedle prawa i świadectwa homologacji taki pojazd jest niesprawny technicznie. Przy pierwszym przeglądzie doczepią się tego i będzie zonk - gwarancja tylko 2 lata.... Przegląd po trzecim roku od zakupu - chodzi o pierwszego właściciela. Wtedy zostaje szukać pomocy w swoim nic nierobieniu i pluć sobie w twarz że tak dałem się ściemnić.
Pomijając problem przeglądu pozostaje jeszcze Prawo o Ruchu Drogowym. Wedle tego dokumentu każdy policjant w najlepszym przypadku może dać mandat. Nie daj boże trafić za tydzień na tego samego policmajstra - zabierze Ci dowód rejestracyjny. Jak powiemy że tak importer zaleca to Cię zabiją śmiechem....
Warto byłoby zadać pytanie jakiemuś Policjantowi który jest władny w wypowiedzeniu się na temat - co grozi za jazdę skuterem bez niedziałającego jednego światła.

Pozdrawiam

Czyli co mam zrobic w tym wypadku ?? Mam 17 lat a pojazd jest zarejestrowany na mnie

Z drugiej strony niektóre skutery mają tylko jedno światło i nikt z tego problemu nie robi...

i w sumie są to te skutery z najwyższej półki.
W motocyklach też tak jest najczęściej, że na światłach mijania świeci się tylko jeden reflektor- drugi to jest światło drogowe.

to co mozna zrobić w takiej sytuacji ??

Witam wszystkich!
Ja wczoraj przy Rondzie Żaba widziałem taką Incę jak moja i miała oba światła mijania podłączone. Tylko gdy koleś chciał zmienić pas i dał kierunek to ledwo było widać, że coś miga. U mnie podłączyli jedną lampę (serwis i salon Peugeot na Wysockiego - tam kupiłem) tłumacząc, że prądnica nie da rady :lol: Mam chęć podłączyć sobie drugi reflektor żeby było prawidłowo "po polskiemu i prawnie" jednocześnie zmieniając moc żarówek na mniejszą. Tylko może mi ktoś podpowie - czy są mniejsze niż 18W dwuwłóknowe? Mam też chęć zainwestować w LED-y do postojówek i kierunków.

Może zdały by egzamin żarówki ledowe - http://moto.allegro.pl/item1124639887_zarowki_27_diod_led_ledowe_zamiennik_pw21w_biale.html Nie zakładałem takich i nie jestem pewny.

Hmm, te żarówki są fajne i nawet powinny pasować, bo u mnie są 10 watów z takim samym trzonkiem ale klosz biały więc muszę poszukać takich, które dają pomarańczowe światło. Rozejrzę się trochę po tym sklepie. A co do reflektorów to mam dwuwłóknowe 18/18 W i je chciałbym czymś zastąpić - o mniejszej mocy oczywiście (i tak jeżdżę tylko w dzień) tylko żeby być widocznym dla innych na drodze rzecz jasna.

Witam napisalem tzn moj wujek napisal list do inci o naprawienie usterki w skuterze maja dzialas dwa swiatla i wszystko ogolem
I takie moje pytanie czy jest mozliwosc zamiany przez producenta na inny model inci ?

Wiecie co mam ochotę zrobić? Połączyć obie żarówki reflektorów SZEREGOWO - świecą się dwie, co prawda słabo ale dwie - a pobór prądu mniejszy niż przy jednej żarówce :lol: