siema posiadam honde hm crm 50ccm i mam taki problem dużo pali co mógł bym zrobić by to zmienić ??
z góry dzięki
dużo to znaczy ile?
poza tym zła nazwa tematu, kurwa czy to się nie da sprecyzować ale pewnie nie przeczytałeś regulaminu lub nie chce ci się dużo pisać to napisałeś jako nazwe “DUŻO”
Ale w poście też się “DUŻO” opisał…
Podaj ile ci pali jaki masz gaźnik? No i przestaw iglice to może będzie mniej palił.
ponad 5litrów na 100km, gaźnik mam 16 z dysza 100 a i jeśli to ma wpływ to jest zdjeta pompa oleju
Rozumiem że dysza 100 a nie jakieś 100km
ale co ty chcesz? przecież jak na gaźnik 16 z taką dyszą to nie jest dużo! naprawdę.
Mój kibel z gaźnikiem 12 z dysza 70 pali 4litry nawet więcej na 100km więc nie wiem czemu się dziwisz że dużo pali.
Oczywiście możesz zmniejszyć dysze i opuścić iglice…
sory pomyłka, kumam a jaką dysze bys proponował ??
chuj , nie ma więcej odpowiadania dopuki nie poprawisz nazwy tematu , prezencik w formie czerwonego paska dla kazdego kto odpowie dopuki typek nie poprawi nazwy tematu …
temat zmieńiowy można już pomagac ??
Ależ oczywiscie …
chłopie tu ci nikt danej dyszy nie poleci , trzeba dojśc do tego samemu , każdy silnik reguluje się indywidualnie , jeżeli to seria , to owszem baw się dyszami i iglica , ale spodziewaj się znacznego pogorszenia osiągów … a nawet zatarcia cylindra , jak będzie np za dużo powietrze to się dziura w tłoku zrobi …
wrona napisał:
jak będzie np za dużo powietrze to się dziura w tłoku zrobi ..
Tak kur*a cały krater i wypali go w pół -.-
Żeby uszkodzić cylinder to musiałby być rozlegulowany na skraju w ogóle tego, żeby można było jeździć i trzeba by przejechać dość trochę
5litrów na 100km to jest raczej norma dla takiego moto na gaźniku 16mm
1. Obniż mu iglice lub zmniejsz dysze ale spodziewaj się utraty na osiągach
2. Mniej żyłowania moto, więcej jazdy oszczędnej
3. Trza było kupić 4suwowego skutera, a nie 2suwową biegówke :) Albo się toczy albo się zapier***a i płaci :)
Ale najlepsze rozwiązanie: pogódź się z tym - lej do baku - zapieprzaj dalej :)
ja pierdolę, według was 5 litrów to normalne spalanie w 50 ;/? Moja 650 tyle spala!
zdecydowanie za dużo, moja honda na 70ccm paliła 4l przy dyszy 92
RudY napisał:
Żeby uszkodzić cylinder to musiałby być rozlegulowany na skraju w ogóle tego, żeby można było jeździć i trzeba by przejechać dość trochę
nie prawda rudy , będzie dostawał za dużo powietrza , a mało paliwa , a jak mało paliwa to i mało oleju , a jak mało oleju to się grzeje jak skur.wysyn
Courte napisał:
ja pierdolę, według was 5 litrów to normalne spalanie w 50 ;/? Moja 650 tyle spala!
Więc adekwatnie do tego - taka Hayabusa 1300 będzie spalała 12l tak ? -.-
No właśnie a ile taka Hayabusa spalił Sory za offtop ale z ciekawości pytam
Hayka spali 12l a nawet 16l xD Przy spokojnej jeździe łyknie 7-8l
wrona napisał:
nie prawda rudy , będzie dostawał za dużo powietrza , a mało paliwa , a jak mało paliwa to i mało oleju , a jak mało oleju to się grzeje jak skur.wysyn
co ma wspólnego olej do benzyny ? chyba że się samemu robi mieszankę to rozumiem, ale tak to to przecież olej idzie z obrotów wału ;-)
Adverion napisał:
wrona napisał:
nie prawda rudy , będzie dostawał za dużo powietrza , a mało paliwa , a jak mało paliwa to i mało oleju , a jak mało oleju to się grzeje jak skur.wysyn
co ma wspólnego olej do benzyny ? chyba że się samemu robi mieszankę to rozumiem, ale tak to to przecież olej idzie z obrotów wału ;-)
I Olej idzie do gaźnika w którym robi mieszankę a z gaźnika już mieszanka (olej-paliwo + powietrze) idzie na karter.
No chyba że się mylę.
Dywersant napisał:
Hayka spali 12l a nawet 16l xD Przy spokojnej jeździe łyknie 7-8l ;)
Co ty pierdziulisz o_O Niemożliwe raczej ;p
RudY, możliwe Z czegoś moc musi się wziąć A przy zienionych wydechach, power commanderze(rzadko trafiają się oryginalne, bo ludziom mocy brakuje) to ta bestia potrafi tyle wypić Ale jak napisałem, przy normalnej turystycznej jeździe można się zmieścić w ok. 7-8l/100km