Głupio i nie na temat: napisz coś o sobie i swoim skuterze:D

Mam nadzieję,ze admini się nie obrażą... Ale gdzie jest miejsce na przywitanie się i powiedzenie coś o sobie?

Ja naprawdę mam na imię Gerard i trafiłem tu nietypowo, bo przez Allegro:P. Jeźdzę wysłużonym Kingwayem, mam 21 lat:)

Podaj Dalej...

Ej, dobry pomysł;)
Jak widać po nicku, mam na imię Natalia, lat 18,jeżdżę pięcioletnią Yamahą Majesty 125. Za jakiś czas może uda się zmienić Majkę na coś większego, ale na razie taka pojemność w zupełności wystarcza:) Mieszkam pod Poznaniem, chociaż "pod" może być pojęciem względnym, do cywilizacji mam niemal 60 km...

Gerard - w takim razie jak jest typowo? =P
Swoją drogą, fajne imię :)

A ja Szanowni Państwo miałem już 3 skutery. Jeżdżę już od roku po Warszawie.
Zaczynałem od "skutera" "marki" RM Motor Jazz, potem, co było błędem przesiadłem się na Generic Cracker (używany). Teraz mam Inca Sprint, którą wkrótce sprzedaję.

Ot tak głupio i nie na temat:)

Podaj dalej...

Cze wam mam na imie Mirek i jezdze jmstar augila50 jestem ze zgorzelca skuter mam od 08.03.2010 :)

No dobra, też się opisze.
Mam na imię Wojtek :P Mam 23 lata. Mieszkam w Warszawie na pradze południe.
Jeżdżę od końca lipca 2009 Kymco Agility RS 50. Jest to mój pierwszy skuter i mam nadzieję, że nie jedyny :)

No dobra, też się opisze.
Mam na imię Wojtek :P Mam 23 lata. Mieszkam w Warszawie na pradze południe.
Jeżdżę od końca lipca 2009 Kymco Agility RS 50. Jest to mój pierwszy skuter i mam nadzieję, że nie jedyny :)

Trzymam kciuki. Cieszę się, że też dołączyłem do rodziny Kymco. Trzy dni temu...

witam, mam na imię Paweł, i mam 14 lat, od czerwca tamtego roku jeżdżę kinroadem 4t jestem z małopolski

witam, mam na imię Paweł, i mam 14 lat, od czerwca tamtego roku jeżdżę kinroadem 4t jestem z małopolski

http://www.polskajazda.pl/foto/foto-zoom/InczeBmxzauber889038978%5B4%5D.jpg

coś takiego?

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Motobi/Sowa_II/37438