Witam.
Więc problem polega na tym że , gdy jadę skuterem dużą prędkością 70-90km/h i mam ful gaz to wszystko w porządku ale gdy gaz puszcze (skuter się sam toczy) cały skuter wpada w duże wibracje/drgania , co może być tego przyczyną ? Śruby od kół jak i mocowanie silnika do ramy są dobrze dokręcone , czy powodem tych drgań mogą być łożyska na wale ? (ruszając wałem od strony wariatora nie czuje znaczących luzów)
Pozdrawiam.
mój kolega też tak miał, i okazało się ze miał gwoździa w oponie,
może masz zryte opony?
Tylnia jest w słabej formie ale wątpie że to akurat jest to przyczyną , miałem już dawno łysą lekko a to tak od niedawna zaczeło, kolega ma łyse i nie ma wibracji , gwoździa też nie mam ale sprawdźę . Jakie mogą być jeszcze przyczyny ?
może silnik jest przykręcony ok , ale te gumki masz wyrruuchane
Które gumki ?
wrona napisał:
ale te gumki masz wyrruuchane
wyrruuchane :roll: :lol:
a może na wale masz luzy ?
zdejm cylinder i zobacz czy chodzi na boki korbowód.
a na przeciw talerzu masz wszystkie żeberkaż
kamil102 napisał:
Śruby od kół jak i mocowanie silnika do ramy są dobrze dokręcone
a od wydechu?
na korbowodzie już kiedyś były luzy ale tylko na lewo i prawo , i nie było wibracji , od wydechu dobrze dokręcone bo sprawdzałem , jakie gumki ??
te na mocowaniu silnika
A może po prostu sprzęgło się przycina i jest efekt hamowania silnikiem…
co ty dywer wymyślasz , jak sprzęgło miało by się przycinać , przecież skuter cały czas hamuje silnikiem , ,luz" wchodzi na bardzo niskich obrotach , zależy od spręzynek.
DObra, inaczej, przekładnia CVT jest już zużyta(tak, że pasek skacze) i nierównomiernie pracuje.
Przekładnia jest w dobrym stanie , jutro sprawdźę gumki . Tylko jak ? Sprawdzić czy ma luzy ?
A może nie dokręcone plastiki mogą byś tego przyczyną ?
co ty plastiki ?? niee , ty a zzobacz czy nie masz bić na tylnim kole ?? kamil102, przyjedź na rozpoczęcie sezonu , to to obadam na żywo
Chętnie bym przyjechał , ale to tak wibruje że się boje że zaraz się cały rozsypie xD
Akurat ekipa z żukowa już się szykuje na rozpoczęcie do s3m-u , ale najpierw muszę ogarnąć skuter bo jak mi sypnie w gdańsku to kiepsko będzie
panie a ile ludzi tam jedzie ? ja się spodziewałem 30 typa a tu się okazuje ze tu jedzie dycha tam jedzie dycha ti i tam , i się zrobi kurwa 80 osób , muszę ekipe do obstawy dozbierać ;/
Podejrzewam od nas 10-20 skutruF z samego żukowa Dobra koniec offtopa bo zara warna dostane xD
Ja bym postawił jednak na opony. Moze po prostu sa źle wyważone i zaczyna bic kolem gdy skuter nie ciagnie. Czesto tez tak jest w samochodach i najczesciej przyczyna jest źle wywazone kolo, zly stan opon albo źle ustawiona zbieżność.
Czyli co udać się z oby dwoma kołami do wulkanizacji ?
A ja jakoś w to wątpię …
Stawiałbym bardziej na rzeczy silnikowe ale nawet nie mam pojęcia co to może być
Po prostu opony IMO odpadają
Jak koła nie były wyważone, to bicie byłoby wyczuwalne cały czas.