Świetny poradnik. Jesteś z Warszawy? Może zajadę ze swoją maszyną do Ciebie?
Często bywam w Wawie, ale pociągiem, sądze, że spotkamy się na otwarciu sezonu 2010 ;D
A co ze stacjami Neste 24? Ja na niej wciąż tankuje, ale czy jak bym zatankował np. na Orlenie, to palił by mi jeszcze mniej?
Neste sprzedaje paliwa Orlenowskie, podobnie jak inne samoobsługowe stacje. Więc co do jakości paliw nie ma co porównywać. Jak wspomniał autor w tym przypadku tylko liczy się sposób magazynowania. Choć to też nie ma tak ogromnego znaczenia. Jedynie dla filtra;)
Oki, czyli zawsze trochę taniej będzie się lało
Ja niemal zawsze tankuję na Neste. W skali roku trochę oszczędności jest. A mówi się, że to niby 20 gr na litrze:)
http://www.skuterowo.com/forums/topic/na-jakiej-stacji-tankujesz ? Tak mnie coś naszło:) Na pewno nasze sugestie przydadzą się innym.
Zapomnialem dodac,ze trzeba opony napompowac na maxa, bo jest roznica w obroty/predkosc przy 60-70
zastanawia mnie jak wkrecamy na maksa srubke od mieszanki w prawo czy srubka od obrotów pozostaje tak jak mieliśmy czy coś z nia robimy i jak juz sie nagrzeje i zaczniemy kręci w lewo srubke od mieszanki to jak bedzie miał gasnac podkręcamy obroty czy jak jak by ktoś mógł do mnie na gg napisać w zwiazku z regulacja gaźnika 6167438
Spokojnie, śruba mieszkanki nie wpływa na te od wolnych obrotów i na odwrót.
[…] 15. Kierunkowskazy nie świecą światłem przerywanym, a stałym. Przerywacz uległ uszkodzeniu. 16. Skuter ma teraz o wiele większy apetyt na paliwo, dlaczego? Mieszanka paliwowo-powietrzna jest złych proporcji. Silnikowi podawana jest zbyt duża ilość paliwa. Czytaj: Regulacja gaźnika. […]
[…] więcej: Duże spalanie? Słabe osiągi? Sam dokonaj przeglądu: Poradnik … adnym-wyczyszczeniu, czamy-specjalnym, czyszczenie, delikatnie-suszymy, minuty-nie, np-suszark, […]
[…] Duże spalanie? Słabe osiągi? Sam dokonaj przeglądu: Poradnik … Tags: bez-, dawk, dzy-czasie, korygujemy-niskie, momentu-kiedy, nieniem-reaguje, niskie […]
FAJNy poradnik. Kompedium tego, co dzieje się na przegladach i za co placi się 150 zł.
śrubka od mieszanki ma DECYDUJĄCY wpływ na tą od wolnych obrotów i na odwrót
Punkt 6-ty tego “poradnika” to same BZDURY!
Punk 6 z małym acz istotnym błedem po oleju mineralnym nie stosuje sie syntetyku poniewaz on wyplukuje nagar z oleju mineralnego.
Punkt 7 stosujemy paliwo zalecane przez producenta ze wzgledu na ustawienia silnika i parametry jego pracy.
Punkt 6: “syntetyk tani” i “mineralny najdroższy i najszlachetniejszy”… NIE WYTRZYMAM!!!
Syntetyk – stosunkowo tani, nadaje się do nowych silników. Za słaby na stare silniki. Półsyntetyk – szlachetniejszy, nie za drogi, pozostawia mniej nagaru, najbardziej polecany. Mineralny – Najdroższy, najszlachetniejszy, powinien być używany w starszych silnikach to przedłuży ich żywotność. CO ZA HEREZJE! TEGO CHYBA NIKT NIE AKCEPTUJE PRZED OPUBLIKOWANIEM…