Witam wszytskich serdecznie. Jestem nowym użytkownikiem forum, noszę się z poważnym zamiarem zakupu skutera i chciałbym zasięgnąć Waszej opinii w tym temacie. Od razu uprzedzam że w kwestiach jednośladów jestem laikiem, choć czterema kólkami żywo się interesuje.
Prosze Was o opinie jakiego skutera powinienem szukać i na co zwrócić szczególną uwagę przy kupnie czy to nowego czy używanego sprzętu. Krytria są następujące: - kwota do 3000 PLN (przy dobrym uzasadnieniu jestem w stanie coś jeszcze dołożyć - max 4000 PLN) - używany lub nowy - wykorzystywany do dojazdów do pracy ok. 25km dziennie głównie przez 1 osobę - na okres co najmniej 3-5 lat - moja waga to 90 kg wzrost ok. 175 - zalezy mi aby sprzęt był dynamiczny z możliwością zdjęcia blokad ekonomia nie jest specjalnie istotna) - zależy mi także na komforcie jazdy (pozycja, automatyczna skrzynia biegów, paliwo, itp) - mam lekkie doświadczenie w jeździe skuterami i lekkimi motorami + prawo jazdy B od ponad 13 lat.
Będę bardzo wdzięczny za Wasze podpowiedzi. Przy okazji jeśli ktoś może polecić jakiś dobry punkt z serwisem skuterów lub/i sklepem w okolicach Raszyna koło Warszawy także poproszę...
Ooo kolega z Raszyna tak jak ja :twisted: Elegancko nie powiem :D Na forum najwięcej osób poleci najprawdopodobniej Kymco-ja stawiam na ZX lub Agility, ale cena ok 4000zł (nowe egzemplarze) SYM-może być Orbit (bardzo podobny do Agility). Używki-to już więcej opcji, zależy jeszcze z jakich roczników.Mówisz o wygodzie-chodzi ci jakieś małe "turystyki", czy aby był wygodny po prostu?Bo tak będzie łatwiej wybrać.
W okolicach Raszyna tak naprawdę chyba w Sękocinie jest taki duży sklep (nie pamiętam nazwy), a także koło Łopuszańskiej, na Orzechowej salon Kymco.Powijam salony Rometa czy Zippa.
W okolicach Raszyna tak naprawdę chyba w Sękocinie jest taki duży sklep (nie pamiętam nazwy), a także koło Łopuszańskiej, na Orzechowej salon Kymco.Powijam salony Rometa czy Zippa.