CPI Aragon by kdekarz123 UPP ^^

Witam Was wszystkich xD
Postanowiłem tutaj zacząć worklog mojego CPI Aragona, marnie wygląda przy niektórych maszynach z forum, ale liczy się, że coś robię i sprawia mi to przyjemność. :stuck_out_tongue:
Skuter kupiłem pod koniec lata w tym roku. Jest to skuter marki CPI, model Aragon 50 z 2008 roku. Cacko te kosztówało mnie 5300 zł. Zdecydowałem się na niego, gdyż najbardziej spodobał mi się z tej pułki cenowej, zarówno optycznie jak i jeśli chodzi o to co ma w środku. Wprawdzie to pół chiniol, ale nie narzekam. Wiem, że mógłbym mieć za tą cenę niezłą używkę, ale musiał być nowy, więc jest. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Pierwszą rzeczą, którą zrobiłem było odblokowanie. Dostał wtedy ładną przyśpiechę, a VMAX osiągnął 75 km/h licznikowe. Po tym wziąłem się do dalszej roboty i oto jak mi idzie i co planuję dalej.

Zmienione części mechaniczne:

- wydech Laser XPRO
- wariator Mallosi Multivar (rolki 7g)
- sprężyna dociskowa żółta Malossi
- większy filtr paliwa
- sprzęgło Stage 6 Torque Control
- dzwon sprzęgła Wing Cooler Team


Optyka:

-Czarny chwytak powietrza
-nakrętki na wentyle (czachy)


Plany na przyszłość:
Malossi 70 Sport + wszystkie bajery xD


Potem pomyślę nad jakimiś dodatkami, polerką i może diody/neony, ale trzeba będzie z umiarem zrobić to :stuck_out_tongue:

Kilka fotek:
Seryjnie ^^

Na dzialeczce, też bez tuningu…

Nowe części:

Laser :*

Trochę się pogoda poprawi to będzie można fotki pocykać xP Pojeździć…


Jak na razie najwięcej wyciągnąłem 78 km/h, ale pogoda nie bardzo i warunki, myślę że te 80 będzie, a na wiosnę, zobaczymy…


Ps.
http://www.bikepics.com/members/kdekarz123/08popcorn50/
nie mogłem Aragona dać :-/

model bardzo ciekawy stylistycznie :slight_smile: odkręć tą podstawkę pod kufer :slight_smile:

Ten kufer z Givi jest dosyć praktyczny bo wystarczy nacisnąć guzik, aby go zdjąć, a nie jest jak te co dają za free przykręcony na stałe…

Mylisz się, u mnie też dali za free ale da się go odkręcić. Są 3 sposoby:
1. odkręcasz 4 śrubki i masz 2 stelaże na sqcie,
2. odkręcasz 4 inne śrubki i masz jeden stelaż
3. odkręcasz 3 śrubki i nie masz nic

Ale śrubki sa mniej poręczniejsze niż guzik ;]

To chodzi o poręczność jak RudY(pozdrawiam) słusznie zauważył. Potrzebuje kufer to go wpinam, nie potrzebuje - naciskam i wypinam. :sunglasses: Wygląda to lepiej niż sam kuferek, a w porównaniu do tych co dają do chinoli to niebo, a ziemia. :stuck_out_tongue:

[ Dodano: 2008-12-28, 14:31 ]
Dodam, że to logiczne, że się je da odkręcić, z tym na stałe chodziło mi, że albo masz albo nie masz bo zabawa w przykręcanie trochę zabiera i jest to mało praktyczne, poza tym są nie zbyt dobrze wykonane…

Właśnie … a i takie wykręcanie i wkręcanie może zjechać gwint :]

Oto jak się prezentuje Vlepa:

Na pierwszym planie Laserek xD Trudniej zauważyć deatalik stylistyczny - nakrętkę na wentyl ^^


Teraz to tylko porozkręcać, dokładnie wyczyścić i posklejać plastiki i będzie mógł scoot spokojnie stać w piwnicy :stuck_out_tongue:

kup jeszcze trochę lakieru w puszce pod kolor sqta i zamaluj ładnie te obdarte z lakieru brzegi plastików :wink:

Właśnie to jest problem dopasować tak :stuck_out_tongue:
Będę ćwiczył stunt to go dojadę a potem do lakiernika lub mi qmpel pomaluje xD

a ja ciągle jestem zdania że jakbyś odkręcił ten pierwszy stelaż pod kufer to by super wyglądało, kolega ma matrixa i też ma taki to wygląda jak taki spojlerek, ale jak nie chcesz to nic, nie będę cię przecież zmuszał, ale tuning wymaga poświęceń względem użyteczności

Właśnie sam się nad tym poważnie zastanawiałem :stuck_out_tongue: Jak robiłem zdjęcia teraz to aż sięprosił, żeby odkecić, ale np. na zloty sięprzydaje bo jest gdzie kask schować… Kurde nie wiem na pewno odkręcę choćby na jakiś czas :smiley:

Tylko jak coś to tylko jeden ten stelaż bo ten drugi fajnie wygląda, tego dolnego nie odkręcaj bo też nie będzie fajnie, a tak wygląda jak taki spojlerwk, co do kasku to mój się nie mieści ani do kufra ani pod siedzenie(szczękowy).

Ja mam topek ;/ Chce szczękowy też xD
Jeden topek - mniejszy wchodzi pod siedzenie, a drugi do kufra co jest praktyczne. Musiał bym zrobićzdjęcie kufra to zobaczysz, że i Twój by wszedł. Jufer z Givi - u wielu motocyklistów widziałem kufry tej firmy. Jest on o wiele większy, niżte co normalnie dają, więc kask siętam looźno mieści.

Dolnego nie odkręcę xD
Muszę jeszcze spróbować lampe posklejać taką co mam w piwnicy bo lepiej wygląda niż ta co mam :stuck_out_tongue:

[ Dodano: 2009-01-04, 22:40 ]
Ma ktoś pomysł jakie i jak zamontować crashpady, które by chroniły wydech ?

[ Dodano: 10-02-2009, 16:14 ]
Co do odkręcania kufra to taki mały zonk, gdyż się całe śrubki kręcą bo są w plastiku ;/
Na razie nic przy nim nie robie bo miałem wypadek na nartach to i tak bym się nie brał za stunt na razie, poza tym brzydka pogoda :stuck_out_tongue:

Żeby nie było, że nic nie robię to dziś poskładlaliśmy plastyki z thunderka od kumpla, skończyłem mu zegary “Polini Edition” i trochę polerka przekłądni ruszyła :stuck_out_tongue:

kdekarz poprosił mnie o odświeżenie tematu ponieważ dodał to co widać :stuck_out_tongue: Później usunę ten post :}

Myślę teraz jak będzie lepie z czy bez naklejek na bocznych plastykach. Jaka jest wasza opinia ?
Tak ?

tak ?
by sebo747
czy tak ?
by Damianho

Spoko skuter no i spoko plany :mrgreen: Pozdro

Bez naklejek według mnie lepiej, zerwij je.

Czemu niezdejmiesz tego czegos plastikowego ze spojlerkaż

Właśnie teraz ostatnio chciałem i problem jest taki, że się kręcą całe śruby razem z nakrętkami ;/ ale jak już wspominałem “to coś plastikowe” jest przydatne :stuck_out_tongue:
Będę musiał strzelić fotkę z kuferkiem albo filmik nagrać ^^

Aczkolwiek na razie nie ma pogody na jakiekolwiek zdjęcia i filmiki ^^

Najlepiej by było bez naklejek i bez “tego czegoś plastikowego” :slight_smile:

Nieważne że jest przydatne, bo szpeci cały skuter :stuck_out_tongue:

P.S.: Chciałeś posta to masz :mrgreen: