Witam, posiadam coliberka z cylindrem 80cc 49mm, pozostałe częsci są oryginalne, i problem jest następujący. Skuter posiada dosyć duża moc, nie ma problemu nawet z cholowaniem simsona pod góre, ale prędkość maxymalne na prostej to zaledwie 60 km, nie ma znaczenia czy jade sam czy z pasażerem idzie tyle samo, blokad już nie ma żadnych…Za pomoc będę wdzięczny.
blokada na module , ale jak ją ściągniesz to i tak dużo więcej nie wyciągniesz , max 65 może ciut więcej
moduł nie blokuje, zmieńiłem od kumpla na odblokowany i to samo było, na pewno da się zmienić jakieś przełożenia czy coś żeby szybciej tym tylnim kołem kręcił…
sprawdź rozrząd pewnie przeskoczył o 1 lub 2 zabki , ogólnie sprawdź Zawory i ustaw I to tyle pewnie
poczekam jeszcze na odpowiedzi innych…
a regulowałeś to? przy max prędkości ma duże obroty takie jak np. po starcie?
dysze w gaźniku zwiększyłeś? rolki sprężyna, sprężynkiż
no i te zawory też mogą być. ustawiałeś je po montażu cylindra w ogóle?
Cylinder zmieniałem rok temu, teraz mnie to jakoś irytować zaczęło…
gixy napisał:
Cylinder zmieniałem rok temu, teraz mnie to jakoś irytować zaczęło...
To niczego nie zmienia ...
Zawory przestawić trzeba ... zresztą cała regulacja nie tylko zawory -.-
No sam sobie odpowiedziałeś na pytanie, Rok temu wymieniłeś cyla no i powiedzmy, że wszystko ok, ale po roku to trzeba ustawić zawory i tyle, bo się pewnie przestawiły, kopci ci skuter?
Nie kopci, no dobra, odkręcę tą pokrywe i sprawdźę. Dodam ze rolki dosyć niedawno zmieniałem i mam teraz 6.2g
nie masz zmieniać tylko dobrać rolki odpowiedniej wagi i tak samo sprężyne centralną, musisz dobrać jej odpowiednią twardość następnie dopasować wage rolek żeby było ok no i gaźnik wyregulować.
gixy napisał:
teraz mnie to jakoś irytować zaczęło…
BTW. Ty teraz w zime tym skuterem jeździszł
A czemu nie ? Musze się codziennie ze 2/3 kilometry przejechać. Rolki musiałem wymienić bo orygilnane były już kwadratowe, te mam od października.
no choćby dlatego że jest zima i zimno?
i kolejny raz się pytam, po zmianie cylindra regulowałeś zawory?
i regulowałeś napęd i gaźnik czy tylko skręciłeś, wsadziłeś wszystko i jazdaż
Hmm, sam chyba wiesz ze po zmianie cylindra nie da się tak po prostu wszystko skręcić i żeby zapalił…Wiadome ze musiałem ustawiać. Gaźnik również bo i tak chyba na oryginalnej dyszy i filtrze by raczej się jeździć normalnie nie dało …
da się uwierz, tylko lipnie będzie jeździć ;p
a próbowałeś jakieś rolki cięższe wsadzać albo dysze do gaźnika większą jeszcze?
i zrób z zaworami i innych powodów nie ma chyba że wariator masz zablokowany (taka podkładka uniemożliwiająca wyjście paska wyżej na wariu)
Tej obrączki na wariatorze juz nie ma, a co do dyszy to wsadziłem większą - 90, i filtr stożkowy.
Zadajesz głupie pytania a wystarczy zawory wyregulować :573: a może już masz zarżnięto ten cylinder zresztą mój braciak serwisował to w wakacje i mówi że w tych skuterach wszystko możliwe
Jak by był zarżnięty to nie miał by tyle siły…
No to wyreguluj zawory i jak to nie pomoże pytaj dalej :573:
duzo sily mala predkosc za ciezkie rolki. Ew daj twardsza centralke a jeszcze jedna mozliwosc pasek zuzytył? lub przelozenia ma krotkie ??