Co myślicie o kymco Bet&Win ?

Wczoraj byłem w salonie kymco i zobaczyłem pięknego kymco B&W.Mam kilka pytań.

1.Ile ten skuterek realnie pali na 100 km
2.Czy jest całkowicie bezawaryjny
3.Co myślicie o używanym B&W
4.Jaki jest v-max?
5.Ile kosztuje przegląd
6.Czym różni sie wersja sportowa od zwykłej ?

Co w B&W jest takiego pięknego? To stary opatrzony model..na siłę żeby go odmłodzić zrobili wersję sportową z innym reflektorem i w innym małowaniu, ale ogólnie wg. mnie to już przeżytek z mocno wygórowaną ceną...Kiedyś to było coś, ale to już dawno i nie aktualne ;) Skuter jest ciężki, stosunkowo mały i paliwożerny.

Pojechałem głownie dlatego żeby zobaczyć new dinka.Niestety sprzedawca powiedział mi,że już go nie sprowadzają i pokazał B&W.

Pierwsze słyszę, że Motor Land, nie sprowadza już New Dink'a..? Pewnie sprzedawca w pierwszej kolejności, chciałby wypchnąć B&W.

Kumpel ma B&W Sport, napisałem do niego i tak:
1. 4l/100km. W porywach do 5l/100km
2. On mało jeździ, więc nie może powiedzieć, ale Kymco są chwalone. Jedynie co, to mu płyn z chłodnicy wyciekał, bo mu na przeglądzie rozwalili uszczelkę.
3. Może niech się ktoś inny wypowie ;)
4. 80km/h
5. Spytaj w ASO.
6. Wydaje mi się, że tylko malowaniem, ale niech się ktoś jeszcze wypowie.

Pietro napisał:

Pierwsze słyszę, że Motor Land, nie sprowadza już New Dink'a..? Pewnie sprzedawca w pierwszej kolejności, chciałby wypchnąć B&W.

Też sie zdziwilem.Dopowiem,że tego dowiedziałem sie w salonie motorfan w Krakowie.

Może on nie sprowadza New Dinka póki ma B&W na stanie :)

Co do skutera to jest silnik od S9 w wiekszej budzie. Na plus z S9 większy bak, minus to spalanie. Generalnie Kymco w swoich skuterach nie stosuje liftingu ewentualnie poprawki niedociągnięć z młodych wersji.

Ad.1
Ostra jazda to będzie pomiędzy 4 a 5 l/100km
Ad.2
Nie ma sprzętu bezawaryjnego. Jest częściej lub rzadziej się psujący. Ten należy do sprawdzonych solidnych modeli. Silnik jest ciężko zajechać nawet żyłując go czy tuningując z głową.
Ad.3
Jeśli nie był katowany za dobre pieniądze warto - długo posłuży.
Ad.4
Ok. 80 km/h
Ad.5
Zależy od serwisu.
Ad.6
Malowaniem

Czy to prawda,ze ten skuterek ma nawiew ciepłego powietrza na nogi ?

Tak ale nic nie daje :P Nie ta pojemność żeby to zadziałało jak powinno :)

A jaki skuter turystyczny 50 cm byś mi jeszcze polecił NIE Chińczyk.

witam
posiadam wiec postaram sie odpowiedziec
1. pali ile mu sie naleje:) odblokowany palil mi 3,3-3,5 . po wymianie rolek i tlumika 4,1-5
2. narazie jest ok:P
3. tu niepomoge, ale podpowiem ze remont silnika da sie zrobic za max pare stow- seria ofc:P
4. odblokowany szedl do 74, po wymianie tlumika(rolki 7,5gr) idzie max do 80-85(moze dlatego ze sam sporo waze i tez mam zamontowana wysoka owiewke i ona moze stawiac duzy opor)
5. u mnie krzykneli 179 pln, zrobione mam 300km,1000km i od tamtej pory sam go serwisuje
6. roznia sie kolorem:)

Jakie turystyki? B&W lub New Dink. Ewentualnie Elystar ale moim zdaniem za drogi jest a nie lepszy od dwóch wcześniej wymienionych.
Na plus B&W - lepsze przyspieszenie, prostszy tuning i tańszy remont silnika 2T niż 4T.
Na plus ND - spalanie, światła, zawieszenie lepiej wybierające dziury.

Jakub przeglądałem otomoto i zobacz tę ofertę http://micar.otomoto.pl/kymco-new-dink-50-4t-M2636743.html

Napisali, że możliwy transport na terenie całego kraju. Cena wydaje mi się interesująca.

Dychul dałeś się złapać na klasyczną zagrywkę sprzedawców na otomoto - cena NETTO :P Brutto wychodzi 7011 gdzie sugerowany detal to obecnie bodajże 6800 a do wyrwania na pewno sporo taniej.

damgad napisał:

Dychul dałeś się złapać na klasyczną zagrywkę sprzedawców na otomoto - cena NETTO :P Brutto wychodzi 7011 gdzie sugerowany detal to obecnie bodajże 6800 a do wyrwania na pewno sporo taniej.
No dałem się :( plama na maxa

Kymco B&W stoi w salonie za 5200 zł netto.

to chyba zaszłoroczny... Nowy B&W stoi po 6800 zł.

madi napisał:

to chyba zaszłoroczny... Nowy B&W stoi po 6800 zł.

Noi co z tego ze zeszłoroczny ? To też nowy, nieużywany skuter a 1600zł różnicy to dość dużo.

Kapuchon napisał:

madi napisał:
to chyba zaszłoroczny... Nowy B&W stoi po 6800 zł.

Noi co z tego ze zeszłoroczny ? To też nowy, nieużywany skuter a 1600zł różnicy to dość dużo.

Nie zrozumiałeś... To było sprostowanie że w salonach stoją po 6800. A że zeszłoroczne czasem można kupić to dobrze, też uważam, że lepiej kupić rocznikowo starszy ale tańszy...

Najlepiej by było mi kupić używanego ponieważ za Rometa 767 max dostanę 2600 zł i mogę dołożyć 2000 zł.A co do tej oferty to podalem po odliczeniu VAT i upuście.Jak myślicie?Czy sprzedać Rometa,dołożyć i kupić używanego kymco.Czy tłuc tym do końca.I jeszcze taka prośba.Nie mogę nigdzie znaleść używanego kymco B&W w województwie małopolskim.Czy macie jakiś znajomych którzy chcą sie pozbyć kymco B&W i mieszkają w woj małopolskim.