Witam
Borykam się z pewnym problem mój Peugeotx XP6 SM ma słabe osiągi leci około 70 na serii co jest mizernym wynikiem. Mam trzy stówki i nie wiem w co najlepiej zainwestować, żeby ten v-max wzrósł kupić jakiś wydeszek czy też zmienić zębatki (obecnie mam założone na moc) możecie mi powiedzieć czy jak zmieńie na mniejsze np o 3 zęby to moto straci dużo na mocy? Pomóżcie mi wydać kase żeby coś wyszło z tego lepszego v-maxa… Dodam, że moto ma silnik Minarelli AM6 wszyskto prawie identycznie jak w DT
wydechu za 300zł raczej nie kupisz do biegówki…
zainwestuj w zębatki o kilka zębów mniejszą na tył
oki na cały zestaw napędowy wydam około 200zł (łańcuch też muszę zmienić bo się sypie) a możesz mi powiedzieć orientacyjnie jak to się przełoży na prędkość i utratę mocy? wydech mógłbym kupić używany na allegro widziałem ale nie wiem który najlepszy i czy to dużo da… wy się znacie to doradźcie plx:D
jak dasz dwa zęby mniejszą do tyłu to aż tak dużo na przyśpieszeniu nie stracisz… może na 6 biegu ale zyskasz dość sporo na prędkości. Jak to jest minarelli AM6 to powinien latać blisko 100km/h tak ok 90-95km/h
siwy_fact napisał:
AM6 to powinien latać blisko 100km/h tak ok 90-95km/h
Na serii ? niieeee ... koło 85 by powinien drzyć ...
gumispro - weź lepiej poszporuj trochę i kup wydech ... bo da DUŻO !
RudY, to jest biegówka nie skuter!! po dobrej regulacji dojdzie do nawet 95km/h
No wiem że to jest biegówka … czytałem dużo o tych silnikach (głównie Derbi Sendzie - a jest w niej ten sam ) i wątpię żeby na serii potargał 95 ;}
Senda seria odblokowana lata 105km/h licznikowe ile to realne to nie wiem kumpel ma trochę chłopaki zjechaliście z tematu to co mam w końcu kupić bo głosy podzielone chyba ankiete zrobie
Ja tak jak już mówiłem ale jednak coś dopowiem:
Poszporuj na wydech bo da najwięcej ( oprócz cylindra ) … i kup nowy - jak będziesz miał problem z wyborem to pisz na gg
Chyba że twój łańcuch jest już serio w opłakanym stanie to zainwestuj w napęd :] tyle
P.S. Nie ma mowy żeby pocisła 105 seria Mówimy tu oczywiście o prostej … a nie z przepaści
RudY napisał:
P.S. Nie ma mowy żeby pocisła 105 seria :D Mówimy tu oczywiście o prostej ... a nie z przepaści :)
Z przepaści leci "prosto" w dół heh
A co do tematu to ja bym wziąłę wydech bo w 2t biegówkach to one najwięcej chyba dają (10-15km/h)chociaż zębatki tez daja tak z 10-15km/h
Zębatki może i dają te 10-15km/h ale znów tracisz na przyspieszeniu :] A wydech ? Dodaje i do tego i do tego
No i dodaje też spore koszty do portfela -.-
Weś zębatki nowe na przód o jeden ząb większą albo taką jak masz a na tył o kilka zębów mniej
A AM6 z zębatkami spokojnie pociśnie 90 km/h Pozdrawiam
Ja dałem wydeszek, sam kupuje wydech na zwiększenie v-maxa
No ale kiedy włoży zębatki na v max to wtedy przyśpieszenie jest gorsze. 70 km/h??? Na pewno pościągałeś wszystkie blokady??? Za 300 zł gdybym miał coś kupić byłby to wydech używany a nie zębatki
[ Dodano: 2009-01-11, 10:08 ]
Rudy!!! DERBI MA SWOJE WŁASNE SILNIKI :roll: :mrgreen:
I to, ze derbi senda w serii śmiga 95 to prawda - sam sprawdzałem
Stać mnie jedynie na taki wydeszek da to coś?
http://allegro.pl/item526736295_wydech_leo_vince_am6_tzr_rs_dt_rieju_xps_leovince.html
A łańcuch naprawde jest w opłakanym stanie powiedzcie mi w, którym momencie straci na przyspieszeniu jak wymienie napęd od 0-30,50-70 czy kiedyś
Dać da na pewno ale lepiej kupić nówke
Hokster napisał:
No i dodaje też spore koszty do portfela -.-
Coś za coś … to logiczne
Hokster napisał:
AM6 z zębatkami spokojnie pociśnie 90 km/h
Z zębatkami na V to tak :]
Matek23 napisał:
DERBI MA SWOJE WŁASNE SILNIKI
O ch** :[ jak mogłem o tym zapomnieć



Matek23 napisał:
derbi senda w serii śmiga 95 to prawda
Na pewno full seria po odblokowaniu ?! Ciężko mi uwierzyć …
Trudno Ci uwierzyć, ale to prawda Ja dokładnie śmigałem 92 km/h ale jestem dość spory więc ktoś lżejszy lajtowo 95 wyciągnie :mrgreen:
Co do tematu… Każde 2 ząbki w tą czy w tą czuć, jak chcesz mieć v maxa to ja polecam przełożenie 14/50. Jak masz full odblokowanego to pod 95 podejdzie ( jeśli mało ważysz, bo to też jest istotne).
Ok a co z przyspieszeniem duża strataż
Aż tak bardzo duża nie … ale raczej powinieneś lekko odczuć …
Dam Ci przykład: Miałem przełożenie 14/53 i vmax był 92 kmh, teraz jest 13/52 i vmax jest jakieś 83-85. Zależnie od warunków