Cagiva Raptor 125

Witam nowy sezon wiec zaczynam się rozgladac za jakas 125:)
Moze mi doradzicie cos wpadla mi w oko Cagiva Raptor
Nie droga ladna i szybka tylko czy ona na prawde rozwija taka predkosc i czy bardzo będzie mnie ciaglo do tylu np po przekroczeniu 120km
http://otomoto.pl/cagiva-raptor-planet-mito-125-50-najtaniej-M2480575.html
A moze jakieś inne moto nie chce na pewno yamahy TD
chociaz na TDR juz bym po patrzyl jakie sa najmniej awarayjne i maja dosyc duza moc predkosc max wystarczy mi okolo 130-140. Chetnie bym kupil 4suwa ale YZF za droga a inne to wyglad nie za ciekawy ale moze sa jakieś o których nie wiem proszę mi cos doradzic chce wydac tak okolo 6tys

Kurczak napisał:

ylko czy ona na prawde rozwija taka predkosc



raczej nie , to pociągnie pewnie ze 160

Kurczak napisał:

czy bardzo będzie mnie ciaglo do tylu np po przekroczeniu 120km



według opini posiadaczy streetówek nakedków itp , to nie fajnie robi się przy 160 :)

i ogólnie tam z zadupkiem jest coś grzebane , siedzenie wygląda jak od jakiegos komara ..

edit

tak jak myślałem to jest jaki kurwa kolejny artysta odpuść se ten sprzęt



ten wydech też wygląda jak śmiećtnik

Jak dla mnie to jest moto po przejściach. Prawdopodobnie ta sztuka leżała na prawej stronie(nadgryziona manetka, wymieniona końcówka(była urwana, więc gość stwierdził, że nie założy seryjnenj, tylko da jakąś “fajną”)). O przednim błotniku, lusterkach, kanapie, braku plastiku pod zbiornikiem i bałaganie w elektryce nie wspominając…

Szukaj dalej :wink:

Dywersant, zobacz ten cały wydech jest jakiś inny przyjżyc się zdjeciu które ja dałem i zdjęciom z alledrogo

wrona napisał:

Dywersant, zobacz ten cały wydech jest jakiś inny przyjżyc się zdjeciu które ja dałem i zdjęciom z alledrogo



On nie jest inny... on był cięty i spawany! :573:

Dywer przyjżyj się dobrze , komora rezonansowa jest dłuższa i kolektor jest grubszy … , co za kurwa ass , jak można tak zepsuć moto

A silnikowo to to to samo co mito 125 czyli ponodbno najbardziej awarynja 125 i części drogie

bzdura , poprostu błedna opinia poszła w internet , jak się będzie o to dbało i nie jeździło wiecznie na ,odcinie" to to śmiało opjeździ , na pewno cylki szybciej padają niż w rs nsr itp , bo są mocniejsze a co za tym idzie bardziej wyzyłowane , ale jak kto dba tak ma

Hm a moze jakieś fajne modele byscie mi powiedzieli szosowo turystyczne takie cos jak TDR sa jakieś jeszcze ? no i street jeszcze Cagiva Planet jest chyba w 4 suwie tak ? A w nowym derbi gpr jakie tam osiagi ma i czy silnik się psuje ?

Cagiva Planet jest w 2t, ten sam silnik co cagiva mito.

nie bierz 125 4t , bo to nie jedzie , kup se sende 125 i chuj , haha :smiley:

Hyosung gtr 125 :smiley: “mały gixer” :smiley: fajnie ciągnie dzięki silnikowi V2 :smiley: Wymaga dbania o niego, ale odwdzięcza się osiągami lepszymi od cbr125 i porównywalnymi do yzf125. Wygląda cudownie :smiley:

Honda Varadero i bez komentarza, sprzęt tak niezawodny, że można latać nim między kontynetami bez problemu :wink:

Sachs Roadster - ciekawy naked, masywny, niebanalny.

MZ RT 125 - naked słynący z niezawodności i możliwości użytkowych.

MZ SM 125 sprzęt do wariowania, klasowona równi z nowym ktm duke.

Wymieniłem tylko kilka porządnych, które w większości chodzą w przyzwoitych cenach :wink:

Kurczak, jak masz kupić 125 4t, to se zostaw te rieju, bo ono lepiej idzie niż te czterosuwy pierdolone.

Ja kurczak polecam Ci 4T … Bezapelacyjnie ;p

+ małe spalanie (co teraz przy cenie paliwa powyżej 5 zł ma ogromne znaczenie)
+ niskie koszty utrzymania
+ ładny dźwięk a nie jak piła łańcuchowa

Fakt osiągi słabsze niż w 2T ale bez przesady najwięcej udzielają się tacy co albo nie jeździli nigdy na 4T albo naoglądali się na youtubie 4T jak jeżdżą …
Spokojnie można 4T jeździć bez zamulania… Dobre 4T poleci Ci 120 - 130 a przy tym masz fajne równe przyśpieszenia. Polecam Varadero 125. Śliczny dźwięk 2 cylindry w układzie V. Mz sm polecam robiona na podzespołach KTMa dwie chłodnice. Wgl bardzo dużo części w MZ mają logo KTMa spalanie 2,5 litra co uważam za śmieszne w porównaniu do 125 w 2T. Taka Cagiva ile ci skopci ? Z 9 - 10 litrów ? 9 X 5 = 45 zł na 100 kilometrów a co to jest to 100 km ? Spokojnie po mieście się robi tyle w jeden słoneczny dzień + jeszcze oleje itp… 10 litrów to pali moja alfa romeo 156. Tyle w temacie myśle że Dywer się ze mną zgodzi

Hokster napisał:

+ ładny dźwięk



:roll:

Hokster napisał:

+ niskie koszty utrzymania



:roll: :roll:

chcesz apierdalać musisz płacić , jak ty patrzysz na ekonomieć to se kup wile która ci spali 2l ..

wrona napisał:

Hokster napisał:

+ ładny dźwięk



:roll:



No jak dla Ciebie dźwięk kibla 2T jest ładniejszy albo RS która wygląda jak rasowy ścig a ma dźwięk taki że panowie z większych sprzętów srają w gacie ze śmiećhu to ok śmiało ...

Jak chce się zapierdalać to się kupuje 600 która Ci spali 5-6 litrów a nie 125 że wpierdala 10l i co trochę wymiana tłoka szlify i inne ku t a s y... Ja nigdy nie narzekałem na pieniądze i nigdy mi ich nie brakowało jednak wolałem kupić 4T bo tą kase co zaoszczędzę wole odkładać na jakiegoś lepszego sprzęta w przyszłości a nie lać chuj wie ile w pierdziawke tyle...

wrona, ty byś od razu zapierdalał w 2 sekundy do 200km/h i to by było dla ciebie mało :573: Im częściej słyszę twoje teksty o “zapierdalaniu”, to tym bardziej skłaniam się do tego, że gówno wiesz o jeździe i tylko na bzykach jeździłeś, albo z raz śmignąłeś na jakiejś 600ccm i inne motocykle dla ciebie nie istnieją :573:

Hokster napisał:

Tyle w temacie myśle że Dywer się ze mną zgodzi


Zgadzam się.

Dywersant, znowu zaczynasz pier.dolic , zluzuj poślady …

czepiasz się nie wiadomo o co …

Hokster tu wyjechał z jakimś , niskim spalaniem itp a ja mówię że jak chce się zpaierdalać to trzeba płacić , albo jedno albo drugie… jak chcesz jeździc ekonomicznie to se kurrwa kup wilge , i tak jak powiedziałem , będzie ci palić 2 litry …

125 4t to jest paranoja , czy to ścig turystyk czy cokolwiek innego bo to musi jechać , nie raz widziałem taką sytuacje , czy kolega sam mi opiwadał , jak czegoś takiego doświadczył , leci cobie ok 100km/h (cbr 125) za jakimś samochodem , ten zjeżdza na bok żeby mu ustąpić , a cebra nie miałą siły żeby go wyprzeździć :roll:

nikt ci nie każde zapierd.alać na odcinie , ale zapas mocy zawsze się przydaje

jeden jedyny plus jaki widzę w 4t (oczywsice w kat 125) to to żę 2t duuzo łatwiej zatrzeć

Hokster napisał:

No jak dla Ciebie dźwięk kibla 2T jest ładniejszy



nie

Hokster napisał:

albo RS



stanowczo wole dzwiek porządnie wkręcającego się silnika , a nie jak by ktoś srał po grochuwce do rury wydechowej . 125 w 4t naprawde ładnie nie brzmi , ewentualnie jakieś tam przeloty jak ktoś fajnie porobi , poza tym hokster nie wiem czy słyszałes kiedys na żywo rs 125 , to jak się rozbuja , to nawet przyjemnie brzmi , jest tylko:, słyszysz widzisz, nie słyszysz nie widzisz, bzyyy . a kibe to nie dość że wiecznie wyje na max obrotach to jest: nie wiedzisz słyszysz baardzo długo , potem coś się przerutla i dalej to słyszysz pół godziny , i cały czas ,odcinie" bzyzyzyzyyzzyyy

mógłbym jescze tu pisać dużo ale mi się nie chce .

wrona napisał:

poza tym hokster nie wiem czy słyszałes kiedys na żywo rs 125



Nie tylko słyszałem ale też miałem rs 125 przez 2 miesiące od brata ciotecznego który miał wypadek i już nigdy nie będzie mógł śmigać na moto. Miałem mu to sprzedać i sprzedałem ale przez 2 miesiące użytkowałem i wiem że ten dźwięk to jest gówno... Porównałeś dźwięk 4T do srania po grochówce do rury wydechowej czy coś takiego... To raczej określenie pasuje do jakże pięknego metalicznego dźwięku 2T... Dźwięk 125 w 4T Ci nie odpowiada , dźwięk Dominatora naszego kolegi z forum nie odpowiada odpowiada tylko dźwięk RS 125 co ślicznie się wkręca i wpierdala 10l Nie będę się z Tobą kłócił bo jak to mówią gadaj z dupą to Cię osra a tak wgl to praktycznie nic nie zrozumiałem z twojego postu

wrona napisał:

mógłbym jescze tu pisać dużo ale mi się nie chce .



Prosze Panie nie krzywdź nas tym... Czym my sobie zasłużyli na taką karę. Wolę spędzić resztę życia kopiąc rowy niż rozszyfrowywać Twoje posty napisane tak chaotycznie jak dzieci w podstawówce... ELO

Hokster napisał:

dźwięk Dominatora naszego kolegi z forum nie odpowiada odpowiada



czytaj dobrze... napisałem poprostu że , wole głosne moto, coś co słychać , ale nie widzę w tym problemu że dominator jest cichy bo nie wypada żeby tego typu moto darło ryja ,

co do dzwięku to juz się kłócić nie będe bo to kwetia gustu ... ale nie wiem czym tu się jarać , oczywiście że żadne 125 nie bedze chodzić tak łądnie jak większe litraże , bez względu na to jaki typ 2oo to jest

Hokster napisał:

a tak wgl to praktycznie nic nie zrozumiałem z twojego postu bo jest napisany jak materiały w gazecie FAKT ... Elo



a może to ty masz problemy z czytaniem ??