BWS niepali

Witam kolega ma bws kupil go niedawno. On niechce zapalic ale wczesnij chodzil. Gaznik przeczyszczony a kopalem go ze 30 razy i po wykreceniu swiece swieca sucha :shock: Paliwo z kranika leci w gaźniku tez bylo paliwo odkrecilem membranki tam widzę uszczelka na niej czerwony sylikon. Ktos juz cos tam grzebal. Wina tego beda membranki? A i jeszce 1 jaka jest srednica odblokowanego krucca w BWS.

Nie ;] Też mam BWSa. Na początku fajnie chodził ,lecz później zacząłem mieć problemy. Tak samo nie chciał palić. Wina jest tego, że pomiędzy kolektorem ssącym, membranami a cylindrem wycieka paliwo. Musisz to uszczelnić sylikonem, najlepiej odpornym na wysokie temperatury, i skręcić wszystko razem z całej siły, jednym słowem na hama…

właśnie tam cieklo paliwo. A to jest taka wada fabryczna?

Wada fabrczyna - nie sadze. Poprostu oboje macie ten sam problem - ja zrobilem BWSem ponad 2 tys km i mnie nigdy nie zawiodl :wink:

Bez przesady, nie przykręcaj “na chama” bo gwinty w bloku spierdzielisz i będzie kłopot, dokręć mocno ale z czuciem.

hincu napisał:

Bez przesady, nie przykręcaj "na chama" bo gwinty w bloku spierdzielisz i będzie kłopot, dokręć mocno ale z czuciem.

Ojj, to jest YAMAHA, a nie tandetna podróba skutera ;] Nic nie spierdzielisz, na chama jedziesz ;] Z resztą to jest imbus. A co do zróbania gwintu to się nie bój. śrubka przechodzi na drugą stronę, więc w razie kłopotów czy jej urwania wykręcisz ją bez kłopotu. Co do wady fabrycznej. Nie, to nie jest wada fabryczna. Sam pisałeś że ktoś tam grzebał. Poprostu za słabo przykręcił. Jak nie przykręcisz z całej się, to stanie Ci się tak jak mnie. Mimo że dasz silikon, paliwo i tak będzie Ci ciekło, i jeszcze kolektor ssący sobie zrobisz. zrób tak jak ja, jeżdże już od tamtego czasu 2 sezony i nic mi nie cieknie. weź poprostu silikon i przykręć z caaaałej siły. Pozdro :P

JIMI tylko yamaha ma silnik minarelli ja też mam minarelli i ukręciłem śrubę od przykręcania wydechu do cylka… Przykręć mocno ale nie na maxa jak możesz. A z resztą się zgadzam :mrgreen:

Doobra, zgadzam się. możesz urwać, ale tam nie masz chyba imbusa :smiley: A klucz imbusowy nie jest taki duży. Przykręć z caaaaaaałej siły…

ok przykrece tak ze będzie dobrze :lol: :mrgreen: A i ja w bws zorebralem membranki i jak teraz mam rozpoznac gdzie spód gdzie góra? Czy to niema różnicy??

Z jednej strony raczej powinno być nacięcie to do dołu ma był a jak nie ma to obojętnie, ale spójrz po śladach przylegania, kolega wyżej nie ma racji, co z tego , że Yamaha ? może być nawet Kawasaki a i tak jak na chama będziesz kręcić to gwinty pozrywasz albo klucz przekręci Ci się (imbus) i zniszczy śruby, skróć z czuciem, jeżeli będzie coś przeciekać to nawet dorób uszczelke z klingierytu, bądz w ostateczności z grubszego papieru.

Wyczyscilem skrecilem. Kopalem tak dlugo ze mnie noga bolała ssanie ma manualne gaz do konca i odpalil pojezdzilem przed blokiem trochę i zgasl i niechcial odpalic. Bede musial sprawdzić cylinder tlok i pierscienie jak to wygląda. Moim zdaniem niema kopresji i mocy jaka powienien mieć.

Podjedz gdzieś do serwisu jak nie masz przyrządu do sprawdzania ciśnienia w cylindrze to będzie wiadomo, od 5-10 atmosfer skuter powinien jeździć normalnie, błąd robisz przy odpalaniu, nigdy przy zastosowanym ssaniu nie dodaje się gazu!

hincu napisał:

Z jednej strony raczej powinno być nacięcie to do dołu ma być a jak nie ma to obojętnie, ale spójrz po śladach przylegania, kolega wyżej nie ma racji, co z tego , że Yamaha ? może być nawet Kawasaki a i tak jak na chama będziesz kręcić to gwinty pozrywasz albo klucz przekręci Ci się (imbus) i zniszczy śruby, skróć z czuciem, jeżeli będzie coś przeciekać to nawet dorób uszczelke z klingierytu, bądz w ostateczności z grubszego papieru.

Więc tak. YAMAHA to lepsza firma i to dużo niż jakieś kingwaye które się psują po 1000 kilosów. Tutaj się nie oszczędza na np. ramie, która pęka i to nie na spawie. Z resztą, jaką siłę możesz przełożyć na taki mały klucz imbusowy???? Co do uszczelki to też źle radzisz. Tzn. to jest ciekawy pomysł, sam tak na początku zrobiłem, ale lepiej i to o wiele jest na silikonie i mocno dokręcić.

Jimi napisał:

Co do uszczelki to też źle radzisz.

Hmm..jeżeli tak piszesz, że lepiej, o wiele lepiej na silikonie by było to dlaczego w fabrykach składając silniki dają uszczelki a nie silikon i nie przykręcają na chama ? Co do się to zależy kto jak rozumuje pojęcie dokręcić z większą siłę, nie musisz mi wymieniać co to za firma Yamaha, bo wiadomo japońca nie można porównywać z Chinolem.

hincu napisał:

Jimi napisał:

Co do uszczelki to też źle radzisz.

Hmm..jeżeli tak piszesz, że lepiej, o wiele lepiej na silikonie by było to dlaczego w fabrykach składając silniki dają uszczelki a nie silikon i nie przykręcają na chama ? Co do się to zależy kto jak rozumuje pojęcie dokręcić z większą siłę, nie musisz mi wymieniać co to za firma Yamaha, bo wiadomo japońca nie można porównywać z Chinolem.

Tak tak, tylko że oni dają USZCZELKI FABRYCZNE, a nie wycinają z tektury... Tak samo prubowałem, lepiej na samym silikonie. Nie masz bws'a ani mbk więc się nie odzywaj. Siedzę i robie przy tych skuterach już dużo czasu...

Ehh a fabryczne uszczelki myślisz, że z czego są ? Z plastiku ? Też je muszę z czegoś wyciąć, najczęściej tektura.Tak bardzo widzę jakie masz doświadczenie i jak to dużo robisz przy skuterach masz się czym popisać, bo wiedzą to raczej nie za bardzo :wink:

Prawda jest taka ze zlozylem membrany za któryms razem odpalil ale niemial sily. Cylek rozebralem piescienie polamane i tlok. Juz zamówiony jest caly kit.

Sam będziesz to montował? Pamiętaj , żeby tłok strzałkę do wydechu zamontować, czyli po przeciwnej stronie mają być zamki.

hincu napisał:

Ehh a fabryczne uszczelki myślisz, że z czego są ? Z plastiku ? Też je muszę z czegoś wyciąć, najczęściej tektura.Tak bardzo widzę jakie masz doświadczenie i jak to dużo robisz przy skuterach masz się czym popisać, bo wiedzą to raczej nie za bardzo ;)

Boshe, Ty wiedzą się nie popisujesz. Jaki masz skuter? Zakładałem już uszelke taką jak ty mówisz, gówno dała a nie uszczelniła. W tym przypadku sam silikon. A tak nawiasem, to chcesz mi powiedzieć, że oni przy składaniu skutera biorą, idą do kiosku kupują blok, siadają i wycinają uszczelke?? POWODZENIA. Taka uszczelka zaraz przemoknie. I weź się nie odzywaj bo NIE MASZ TAKIEGO SKUTERA.

Jimi napisał:

hincu napisał:

Ehh a fabryczne uszczelki myślisz, że z czego są ? Z plastiku ? Też je muszę z czegoś wyciąć, najczęściej tektura.Tak bardzo widzę jakie masz doświadczenie i jak to dużo robisz przy skuterach masz się czym popisać, bo wiedzą to raczej nie za bardzo ;)

Boshe, Ty wiedzą się nie popisujesz. Jaki masz skuter? Zakładałem już uszelke taką jak ty mówisz, gówno dała a nie uszczelniła. W tym przypadku sam silikon. A tak nawiasem, to chcesz mi powiedzieć, że oni przy składaniu skutera biorą, idą do kiosku kupują blok, siadają i wycinają uszczelke?? POWODZENIA. Taka uszczelka zaraz przemoknie. I weź się nie odzywaj bo NIE MASZ TAKIEGO SKUTERA.

Po pierwsze "boshe" nie ma takiego słowa,próbujesz pisać slangiem dzieciaków, napisałem już wyżej kto tu się popisuje więc wystarczy nam jedna osoba. Nie chce Ci nic powiedzieć, bo na forum jest to nie możliwe, nie zauważyłeś tego ? Jak coś to można tylko pisać, jeszcze funkcji "gadania" nie ma, dla Twojej niewiedzy firmy składające silniki sami nie wycinają uszczelek, są od tego inne firmy głównie zajmujące się tym,nie przemoknie bo jest dociśnięta,nie widziałeś nigdy kompletu uszczelek do silników?,co Cię obchodzi jaki mam skuter ? Nie tylko w takim jedynym skuterze jest takie coś.Z tematu robi się offtopic, przepraszam za to , ale wprost nie mogę znieść takich wypowiedzi.