Brak zmian po wymianie modułu w chińskim 4T

Witam,

szukam możliwości przyspieszenia mego skutera 4T (139QMB).
Stan licznika 1100km, wszystko poza olejem jest z fabryki, nic nie wymieniane.
Skuter jeździ na prostej max. 55km/h (licznikowe,licznik zawyża jakieś 4-5km/h). Przyspieszenie też nie jest jakieś powalające.

Zajrzałem do gaźnika, zajrzałem do wario (brak tulejki)- zero blokad. Stwierdziłem, że mam zablokowany moduł.
Wymieniłem dziś moduł na ten z poniższej aukcji:

http://allegro.pl/show_item.php?item=2226906253

Ale niestety - zero jakichkolwiek zmian. Jakbym jeździł na starym module. Nie wiem czy zmieniło się spalanie, bo nie miałem kiedy najeździć tyle km, wyjdzie w trakcie użytkowania. Wygląda na to, że moduł też miałem odblokowany fabrycznie.

Macie jakieś pomysły, co może być przyczyną takiej niskiej prędkości ? Gdzie jeszcze szukać ? Cała reszta skuterów osiąga 70km/h na spokojnie, a u mnie ledwo 55km/h...

Dzięki z góry za pomoc
Michał

Ten moduł jest po prostu nie odblokowany.

http://allegro.pl/modul-zaplonowy-zaplon-chinski-skuter-4t-bez-bloka-i2223021367.html

ten jest na bank odblokowany :))
Mam taki sam.

powiem Ci że ja też tak miałem, ale spalił mi się moduł wymieniłem i chyba mi szybciej latał, ale miałem ponad 4000km.

szyszu3 napisał:

Ten moduł jest po prostu nie odblokowany.

No co Ty gadasz, taki chłam by wciskali za taką kasę ? W auckji piszą, że moduł w pełni odblokowany.

szyszu3 napisał:

powiem Ci że ja też tak miałem, ale spalił mi się moduł wymieniłem i chyba mi szybciej latał, ale miałem ponad 4000km.

Teraz nie rozumiem. Miałeś ten moduł, do którego dałeś linka i to on się spalił, czy inny ?
Z tym z linka latał "chyba szybciej", czy szybciej ?

Kupię chyba ten: http://allegro.pl/modul-zaplonowy-bez-blokad-chinski-skuter-4t-qu-i2226853348.html
W aukcji jest jasno opisane, że ma podnieść obroty. Więc w razie czego bedzie podstawa do reklamacji.

no pewnie. Nie.. spalił mi się seryjny i wymieniłem na coś takiego i z 55-60 wzrosło do 70

Kupiłem ten z ostatniego linku, ten pomarańczowy. W piątek powinien być u mnie, pochwalę się rezultatami.

ok ok. tamten wystaw na allegro ;-)

zdarzyło mi się kilka razy wymieniać korektor momentu w tym silniku (te talerze stożkowe za sprzęgłem), były przypadki że po wymianie skuter zachowywał się jak zablokowany, dopiero któryś z kolei zamiennik pracował jak należy więc może trawiłeś na "wolną" wersję.
jak masz możliwość to podmień moduł od egzemplarza który normalnie jeździ

Jeszcze raz przejrzałem dziś skuter - brak blokady na wariatorze, brak śrubki na dekielku od gaźnika, brak zwężki w filtrze powietrza.

Wygląda na to, że rzeczywiście fabryczny + nowy moduł z pierwszego linku są zablokowane. Zobaczymy jak przyjdzie jutro nowy, tańszy (z drugiego linku).

No bo przecież przestawienie iglicy nie przyspieszy mi skutera o 10 czy 15km/h...

pasek888 napisał:

szyszu3 napisał:
Ten moduł jest po prostu nie odblokowany.

No co Ty gadasz, taki chłam by wciskali za taką kasę ? W auckji piszą, że moduł w pełni odblokowany.

szyszu3 napisał:
powiem Ci że ja też tak miałem, ale spalił mi się moduł wymieniłem i chyba mi szybciej latał, ale miałem ponad 4000km.

Teraz nie rozumiem. Miałeś ten moduł, do którego dałeś linka i to on się spalił, czy inny ?
Z tym z linka latał "chyba szybciej", czy szybciej ?
Kupię chyba ten: http://allegro.pl/modul-zaplonowy-bez-blokad-chinski-skuter-4t-qu-i2226853348.html
W aukcji jest jasno opisane, że ma podnieść obroty. Więc w razie czego bedzie podstawa do reklamacji.

Za takie ceny części, można polubić chińskie skutery ;) Za moduł do Kymco trzeba wyłożyć ponad 200zł, niestety, nie wspominając o japończykach i włochach..

Pietro napisał:

Za takie ceny części, można polubić chińskie skutery ;) Za moduł do Kymco trzeba wyłożyć ponad 200zł, niestety, nie wspominając o japończykach i włochach..

Ale żal nawet tych 35zł wyrzuconych w błoto.

A może masz śrubkę blokującą manetkę :D ?
Ja tak miałem, i też na prostej szedł mi 55, a po odblokowaniu to najszybciej jechałem 74 :), ale chyba na CDI mam jeszcze bloakde ;)

dodge napisał:

A może masz śrubkę blokującą manetkę :D ?
Ja tak miałem, i też na prostej szedł mi 55, a po odblokowaniu to najszybciej jechałem 74 :), ale chyba na CDI mam jeszcze bloakde ;)

Ale mechanizm przy gaźniku rusza się w pełni, od jednego do drugiego końca. Więc ten element raczej wykluczam... gdzie dokładnie miałaby być ta śrubka ?

Proponuje udac sie do sklepu i zakupic torpede bedzie smigala nawet 200.

marbryl1 napisał:

Proponuje udac sie do sklepu i zakupic torpede bedzie smigala nawet 200.

Jak będzie mnie stać, to kupię sprzęt z większą pojemnością. Na razie chcę bezpiecznie poruszać się po mieście, a niestety obecna prędkość jest niewystarczająca. Zbyt dużo pojazdów wykonuje niebezpieczne manewry przy wyprzedzaniu mnie. Pod górę max 40km/h... Dla zwykłego bezpieczeństwa, te 10km/h więcej się przyda.

obok srubki do regulacji obrotów :)

Nie ma u mnie tej śrubki.
Gaźnik w tym miejscu wygląda mniej więcej tak (foto nie moje):
http://images48.fotosik.pl/294/0265ba249178af6a.jpg

A przyszedł Ci tamten moduł co zamówiłeś ?

Na zablokowanym module (na stopkach koło w górze)silnik kreci 6tyś obrotów jak dodasz wiecej gazu to zaczyna się telepać ale nie przekroczy 6 tys obrotów,postaw skuter na stopki i przekręć manetkę na max jak wkręci się na 9-10-11 tyś obrotów to nie jest zablokowany. I jedyna pozostałą blokadą będzie anemiczny silnik, 139qmb nie jest demonem mocy