BLOKADA STREET 50

WITAM,
czy ktoś mi podpowie jakie są blokady w ince street 50 2t?

Rolka na wiariatorze + CDI :)
Uważaj, bo zdejmując blokady zdejmujesz też sobie gwarancję:)

Dzięki, a co ze zdjęciem blokady w serwisie inca?
:roll:

Wydaje mi się że jest jeszcze zawirowywacz na kolanku.

zawirowacz i dysza w gaźniku

i to wszystko czy jest cos wiecej?

Może wario- warto sprawdzić.

Tulej dystansowa na wariatorze i CDI zawirowywacza spalin nie ma
Co do gwarncji - ja zdjąłem blokadę z wariatora podczas przeglądu w serwisie i gwarncji nie straciłem - koszt 30 zeta

inca wrote:

Tulej dystansowa na wariatorze i CDI zawirowywacza spalin nie ma
Co do gwarancji - ja zdjąłem blokadę z wariatora podczas przeglądu w serwisie i gwarancji nie straciłem - koszt 30 zeta

Witam i potwierdzam. Tuleja dystansowa i CDI. Aby nie stracić gwarancji trza serwisować tam gdzie Ci zdjeli blokady:)

P.S.
Wczoraj chciałem sam usunąć tuleje ale niestety bez klucza pneumatycznego nie podchodź. Jutro może będę miał klucz:) Zrobię parę fotek jak się usuwa tuleje dystansową w streetce:). Pewnie tak samo jak w każdym:)

Pozdrawiam

Wariator można ściągnąć bez klucza pneumatycznego.Ale jeśli ktoś posiada to pewnie jest wygodniej.

pyjan wrote:

Wariator można ściągnąć bez klucza pneumatycznego.Ale jeśli ktoś posiada to pewnie jest wygodniej.

Walczyłem z odkręceniem do 23 wieczorem. Mam garaż i troszku narzędzi :).
Poddałem się.

Pozostaje teraz spróbować kluczem pneumatycznym.....

p.s.
Idę jeszcze zobaczyć w jakim miejscu jest CDI :)

Za pierwszym razem zawsze ciężko idzie :!:
Próbowałeś kluczem z grzechotką?

grocik wrote:

Za pierwszym razem zawsze ciężko idzie :!:
Próbowałeś kluczem z grzechotką?

Nie znalazłem sposoba aby zablokować wariator. Cały czas się kręcił. A tak na marginesie to mam nadzieje że tam nie ma lewego gwintu? :)

Dla zainteresowanych moduł CDI znajduje się po prawej stronie z boku. Pojawia się po odkręceniu schowka pod siedzeniem.


Pozdrawiam

poszukaj na youtube.com są na to przeróżne sposoby. Najbardziej chyba znany to kluczem od szlifierki kątowej :-)

grocik wrote:

poszukaj na youtube.com są na to przeróżne sposoby. Najbardziej chyba znany to kluczem od szlifierki kątowej :-)

Jak rozbiorę następnym razem to zobaczysz jak wygląda wariator w streetce :) Jego budowa jest zgoła inna niż na tym filmie) I nie ma opcji z tym kluczem - próbowałem )

http://www.youtube.com/watch?v=WKThoHyHNUo

Podobno pierwszy raz najlepiej jest jednak użyć klucza pneumatycznego,ale jak jest w praktyce tego nie wiem.

Klucz od szlifierki bardziej zdaje egzamin przy odkręcaniu sprzęgła,pod warunkiem że nie jest zapieczona nakrętka.

ja to zainwestowałem w blokade wariatora buzetti :d polecam - 40 zł ale warto nie ma problemu z odkręceniem waria :)

wstaw, bo jestem ciekaw, u mnie wygląda jak na filmie :roll:

WODZU wrote:

grocik wrote:
Dla zainteresowanych moduł CDI znajduje się po prawej stronie z boku. Pojawia się po odkręceniu schowka pod siedzeniem.

Znalazłem go szybciej niż aku :)