WITAM,
czy ktoś mi podpowie jakie są blokady w ince street 50 2t?
Rolka na wiariatorze + CDI :)
Uważaj, bo zdejmując blokady zdejmujesz też sobie gwarancję:)
Dzięki, a co ze zdjęciem blokady w serwisie inca?
:roll:
Wydaje mi się że jest jeszcze zawirowywacz na kolanku.
zawirowacz i dysza w gaźniku
i to wszystko czy jest cos wiecej?
Może wario- warto sprawdzić.
Tulej dystansowa na wariatorze i CDI zawirowywacza spalin nie ma
Co do gwarncji - ja zdjąłem blokadę z wariatora podczas przeglądu w serwisie i gwarncji nie straciłem - koszt 30 zeta
inca wrote:
Tulej dystansowa na wariatorze i CDI zawirowywacza spalin nie ma
Co do gwarancji - ja zdjąłem blokadę z wariatora podczas przeglądu w serwisie i gwarancji nie straciłem - koszt 30 zeta
Witam i potwierdzam. Tuleja dystansowa i CDI. Aby nie stracić gwarancji trza serwisować tam gdzie Ci zdjeli blokady:)
P.S.
Wczoraj chciałem sam usunąć tuleje ale niestety bez klucza pneumatycznego nie podchodź. Jutro może będę miał klucz:) Zrobię parę fotek jak się usuwa tuleje dystansową w streetce:). Pewnie tak samo jak w każdym:)
Pozdrawiam
Wariator można ściągnąć bez klucza pneumatycznego.Ale jeśli ktoś posiada to pewnie jest wygodniej.
pyjan wrote:
Wariator można ściągnąć bez klucza pneumatycznego.Ale jeśli ktoś posiada to pewnie jest wygodniej.
Walczyłem z odkręceniem do 23 wieczorem. Mam garaż i troszku narzędzi :).
Poddałem się.
Pozostaje teraz spróbować kluczem pneumatycznym.....
p.s.
Idę jeszcze zobaczyć w jakim miejscu jest CDI :)
Za pierwszym razem zawsze ciężko idzie :!:
Próbowałeś kluczem z grzechotką?
grocik wrote:
Za pierwszym razem zawsze ciężko idzie :!:
Próbowałeś kluczem z grzechotką?
Nie znalazłem sposoba aby zablokować wariator. Cały czas się kręcił. A tak na marginesie to mam nadzieje że tam nie ma lewego gwintu? :)
Dla zainteresowanych moduł CDI znajduje się po prawej stronie z boku. Pojawia się po odkręceniu schowka pod siedzeniem.
Pozdrawiam
poszukaj na youtube.com są na to przeróżne sposoby. Najbardziej chyba znany to kluczem od szlifierki kątowej :-)
grocik wrote:
poszukaj na youtube.com są na to przeróżne sposoby. Najbardziej chyba znany to kluczem od szlifierki kątowej :-)
Jak rozbiorę następnym razem to zobaczysz jak wygląda wariator w streetce :) Jego budowa jest zgoła inna niż na tym filmie) I nie ma opcji z tym kluczem - próbowałem )
http://www.youtube.com/watch?v=WKThoHyHNUo
Podobno pierwszy raz najlepiej jest jednak użyć klucza pneumatycznego,ale jak jest w praktyce tego nie wiem.
Klucz od szlifierki bardziej zdaje egzamin przy odkręcaniu sprzęgła,pod warunkiem że nie jest zapieczona nakrętka.
ja to zainwestowałem w blokade wariatora buzetti :d polecam - 40 zł ale warto nie ma problemu z odkręceniem waria :)
wstaw, bo jestem ciekaw, u mnie wygląda jak na filmie :roll:
WODZU wrote:
grocik wrote:
Dla zainteresowanych moduł CDI znajduje się po prawej stronie z boku. Pojawia się po odkręceniu schowka pod siedzeniem.Znalazłem go szybciej niż aku :)