Witam jestem tutaj nowy mam zamiar kupić aprilie sr nie tą wersje pośrednią nie najnowsza i nie ta stara jaką wersje najlepiej wybrać chodzi mi o osiągi chce ją troszkę ztuningować … z góry dziękuje za opinie
Najlepiej kup wersje z silnikiem minarelli na gaż?niku. Jest bardzo podatna na tuning. Unikaj wersji na wtrysku są bardzo awaryjne i bardzo drogie w naprawie, mniej podatne na tuning
nie zgadzam się, że na wtrysku jest awaryjniejsza, poprostu gaźnik można samemu naprawić, a wtrysk już ciężej
stopakropa, zgadzam się. Wtryski w sqterach najczęściej siadają przez niezbyt dobrą jakość paliwa na niektórych naszych stacjach.
Ale i tak nie warto bawić się we wtrysk. Nie ma to jak gaźnik
w sumie, ale jak chcesz stuntować to gażnik może ci się przelewać, zatykać, ale tunigował ktoś skuter na wtrysku i może powiedzieć jak to wyszło?
Nie tuningowałem, ale wymiana chociażby jednej częsci, wiąże się ze zmianą mapy silnika. Dlatego jeśłi już to albo full tuning i nowa mapa, albo wcale, bo zmiana mapy po wlożeniu nowej częsci jest nieopłacalna
z tego co wiem to mapy można zmieniać samemu w garażu za pomocą gemeboya i odpowiedniej dyskietki czy jak tam one się nazywają
taa, a ja jestem michau aniou potrzebujesz kompa, odpowiedniego programu i kabli połączeniowych
Jest tak jak powiedzial stopakropa, żadnym gameboyem tego nie zrobisz jak się uprzesz to z kompa zwykłego mając odpowiedni kabel i program na kompie, ale to też jest mało prawdopodobne
Ja mam Aprilir sr50 z 1998r. chcesz to looknij sobie http://forum.jednoslad.pl/viewtopic.php?p=22999#22999 . Jak ją kupiłem była przytyrana ale po zrobieniu idzie idealnie jest po tuningu i bardzo łatwo są dostępne do niej części, jest ona w gaźniku. Po tuningu idzie mi 110 km/h. Na pewno nie bierz Aprili na wtrysku jak szukałem, żeby też kupić jakąś apke pełno znajdywałem, ktore były z uszkodzonym wtryskiem i właścicielom nie opłacało się już jej naprawiać.
Czyli Minerali na gaźniku ? i one są najbardziej podatne na tuning ? ale podobno na wtrysku może 4 spalić a na wtrsku 2 prawda ?? i jeszcze jedno na wtrysku podobno mają 7 koni a na gaźniku 5 ? Prawda ?
No na wtrysku w okolicach 2 l/100km. Minarelli jeden z najlepszych silników, do tego dostaniesz bez problemu każdą śrubkę;) Ja wolałbym wersje gaźnikową. Gaźnik samemu wyczyścisz a z wtryskiem to lipa… mapy można wgyrwać samemu jeśli ma się pojęcie i jako taki sprzęt…
motórzysta, i co z tego nawet gdyby miały 7 to po tuningu na gaxniku polecisz więcej niż tamtą (tamta z wtryskiem jest awaryja oznacza to częste naprawy i z wtryskiem sobie raczej sam nie poradzisz a więc oznacza to również wydatki!). A na gaźniku to jak coś wykręcasz gaźnik rozkręcasz go czyścisz i luzzzz.
masz do nich więcej części i są tańsze do tych z wtryskiemmotórzysta napisał:
Czyli Minerali na gaż?niku ? i one są najbardziej podatne na tuning ?
to chyba się jednak na gaźnik zdecyduje ! skoro tak mówicie
motórzysta napisał:
to chyba się jednak na gaźnik zdecyduje ! skoro tak mówicie
prawidłowo
jeszcze jedno pytanie żeby nie zakładać nowego tematu mianowicie bo aerox ma ten sam silnik minerali aprilka też który z tych skuterów ma lepsze osiągi ?? i który byście mi polecili mam 179 , 14 lat także jeszcze pewnie trochę urosne :-o który skuterek praktyczniejszy wygodniejszy ? I Dlaczego ?? sorki że jestem taki natrętny ale popełniłem już błąd było to kupno chinola
i teraz chce jak najlepiej wybrać żeby potem nie żałować
nom raczej sr bo areox to typowo sportowy skuter kierownica jest nisko itd a sr tez sport ale i tak jakiś bardziej komfortowy lepsze zawieszenie na nasze drogi itd i jeszcze sr są troszeczkę tajniejsze od roxów
jeśli mówimy o uzywkach
ale w osiągach jest różnica duża ?
Praktycznie to samo tylko w innym opakowaniu, silniki te same jeżeli mówisz o sr a aerox