Aerox - dziwny problem (nie jedzie)

Witam, jestem tu nowy bo na innych forach nikt mi nie umiał pomóc, więc liczę na waszą pomoc tu ;)
Co się mogło stać że dodając gazu skuter stoi w miejscu?
Pasek na wariatorze wcale się nie wkręca.
To znaczy jedzie ale około 5-10km/h
Odstawiając do garażu było ok, stał z tydzień i następną razom tak już było.
Macie filmik może to w czymś pomoże:
http://www.youtube.com/watch?v=5zioByBr0Z8&feature=youtu.be
Ale gdy pochylę go na nóżce, koło jest w górze to się kręci i pasek wchodzi ładnie na wariatorze.
Wymieniłem:
Gaźnik, wariator, rolki, pasek, koło magnetyczne rozrusznika, świecę.
Sprawdzone:
Filtr, sprężynki sprzęgła, sprężyna centralna, moduł, masa, dzwon, przełożenia, zawór membrankowy.
Poradźcie co sprawdzić lub co zrobić, bo już nie wiem czego to może być wina ;/

mmm musisz sprawdzić przełożenia wtórne i pierwotne czy nie mają pęknięć i czy nie są już wysłużone sprawdz sprzęgło i jego okładziny jakie dałeś sprężynki sprzęgła ?

Powiem tak, odstawiłem go do garażu i było ok a następną razom już tak było więc nie rozregulował się sam napęd.
Gdy zdjąłem sprzęgło kolektor i dzwon, kręcąc drążkiem od przełożeń wszystko było ok, nie ma ono żadnych luzów ani szumów itp...
Sprzęgło sprawdzałem, okładziny grube, sprężynki sprzęgła trzymają (mam niebieskie). Sprężyna centralna Hebo czerwona +90 i też jest dobra nie jakaś zużyta.
Dokładnie to było tak że po tygodniu stania skutera w garażu wziąłem się za wymianę gaźnika i założenie rozrusznika i po tym to się stało, ale wyjąłem zaraz rozrusznik i założyłem stary gaźnik i było to samo więc to nie to.
Dziwi mnie to że na podniesionym kole pasek się wkręca na wariator, a jak postawie na ziemię to nie ;/

masz sprężynki niebieskie czyli 100% czyli sprzęgło się włącza przy 7000br/min to się nie dziw zmień przynajmniej na czarne 20% i powiedz jak będzie działać ok? te

No ale było dobrze a nagle się rozregulowało?
Sprzęgło to Tec Evo Racing więc nie wiem czy ono będzie chodziło na miękkich sprężynkach.
Po mojemu to nie regulacja tylko coś całkiem innego.
Gdyby pasek był na dole kolektora to sprzęgło by się załączyło ale pasek nie schodzi, bo nie wkręca się na wariator tylko dlaczego się nie wkręca?

a jakie masz sprężynę w wario

a ile masz obrotów jak ci startuje?

sądząc po sprężynkach to pewnie ma do 6000obr/min do 7000obr/min

lisu7 napisał:

a jakie masz sprężynę w wario

Jeżeli ci chodzi o sprężynę centralną między sprzęgłem a kolektorem to czerwona Hebo +90, a rolki mam 3g ale na innych to samo.
Teraz byłem zmieniłem korektor momentu obrotowego i nie pomogło, ale przejechałem z 100-200metrów i dzwon jest gorący. Chyba tak nie powinno być? I bez pokrywy przekładni jechałem. Max 10km/h jedzie.
Obrotów wam nie powiem bo nie mam obrotomierza, ale mam w garażu taki stary od fiata to da się jakoś podłączyć? To bym chociaż wiedział jakie obroty ma...
To jest pod wydechem Stage6 Pro Replica to sprężynę centralną i sprężynki sprzęgła są raczej odpowiednie.

a nie ma przebarwień na dzwonie

Nie aby jedno takie malutkie fioletowe kółeczko.
Dzwon jest Malossi.
Jakieś pomysły? Co sprawdzać bo już pomysłów nie mam ;/

jak fioletowe się robi to wymień dzwon jak najszybciej bo ci się sprzęgło zużywa.ale poczekaj na opinie innych.

to jest malutkie kółeczko fioletowe, reszta normalny kolor

Podłączyłem obrotomierz i jednak ma małe obroty 3tysiące na full manetce, na podniesionym kole 4tysiące.
Co może być przyczyną?

hmm może zle wyregulowany gaznik albo jest przypchany gaznik ?

Na 99% nie bo gaźnik nowy, zresztą zmieniałem już na inny...

a nie przestawiły Ci się rolki na wariatorze?

miałem takie jajo, że po zerwaniu paska i załozeniu nowego identycznego nie chciał się wkręcać na obroty.. baa.. wgl ledwo palił. powodem były rolki które stanęły w poprzek..

Nie wariator rozbierałem już nie raz...
Pali od 1kopa

kolego mam chyba rozwiąznie sprawdz cały korektor memono obortowego rozbierz i spróbój na innym jeśli nie to kup jakiś chinski najtanszy i sprubój

Korektor wymieniłem bo akurat miałem w garażu drugi i jest to samo...
Uszczelniacze na wale są też ok.
Co dalej?!