A1 co brać : O

Dobra moi dobrzy parafianie. Jest sprawa tego typu że sprzedałem mojego Rieju za 4000 zł i poszukuje motocykla 125ccm. Nie chce kosiarki czyli żadnych 2T (chyba że jakieś ładne supermoto) Interesują mnie bardziej 4T. Chce aby miał ładny dźwięk ,mało palił. Prędkość wystarczy mi 110-120 :slight_smile: aha chciałbym aby był wygodny bo baardzo dużo śmigam. Zastanawiałem się nad HOND¡ VARADERO co możecie o niej powiedzieć ? Napiszcie jakie sprzęty proponujecie.
Cena jaką mogę dać za motocykl to 4,500 - 4,800 zł POZDRO

Małe Viadro będzie idealne, ale nie wiem, czy w tej cenie wyrwiesz zdrową sztukę :wink:

Viadro jest bardzo wygodne, da się tym swobodnie przeciskać w korkach. Pasażer ma sporo miejsca. pozycja za kierownicą jest raczej wyprostowana, więc wygodna. minusem jest spora waga, jak na 125ccm, przez co moto nie ma takiego kopa, jak by się chciało, ale za to super się prowadzi w zakrętach i przy wyższych prędkościach(100, stabilne jest). Spalanie jest przyjemnie niskie :slight_smile: Awaryjność? To jest bezawaryjny sprzęt(pod warunkiem, ze się dba) :wink:

no za tą cenę może być ciężko z varadero ;/
Kowal też pisał że mu wystarczy 120 i ważne żeby mało paliło kupił 4t to sprzedał chyba nawet 2 miechy nie minęły, więc na prawdę się zastanów lepiej nad tym ;p
Jak to rieju Twoje 70ccm było dobrze zrobione to możesz nawet nie poczuć zbyt wielkiej różnicy w dynamice ;p
W tej cenie ogólnie to nie będzie dużo wyboru z 125 4t.
Honda xr jst 125 i 4T tylko że chyba tylko w wersji enduro ;/

ej, na Varadero się robi jazdy na prawko w Łodzi xD

No właśnie ;/ ale z drugiej strony nie chce aby paliło chuj wie ile

Ja Ci powiem że :
MIałem kiedyś choperka łoś po tunie na 70ccm xD I tez pojechalem varadero ogladac, to do 80 (do tylu los smigal xD) Zbytniej różnicy nie było. Ale dziewk super, wygoda super, spalanie super. Fak taki że mogła by mieć chociazz 250 ccm :stuck_out_tongue:

ile takie wiadro pójdzie ? ze 120 bujnie się ?

no 120 pojdzie :slight_smile:

Powinno … 110 tak se poleci optymalnie :slight_smile:
Bierz wiadro przecież pisałeś mi już na gadu, że zdecydowałeś się na niego :stuck_out_tongue:

hmm w varadero podoba mi się silnik w układzie V i ten dźwięk jak zmieńimy wydech albo go trochę przerobimy :slight_smile: Jest kozacki no i to spalanie. I nie trzeba wymieniać tłoka co 10 k ; /

predkosc przelotowa okolo 90 - 100 :stuck_out_tongue:

Hokster napisał:

I nie trzeba wymieniać tłoka co 10 k ; /


Ja w NSR zrobione mam prawie juyż 27tyś bez żadnego remontu i chodzi zajebiście ;p
Jak viadro poleci 110 to przy 100 będzie miało z 8.5tyśobr jak nie więcej to trochę katowanie xD

a jakie polecacie supermoto w 2T tylko takie żeby miało ogień jak ma już mi to palić 6 litrów to niech chociaż zapierdala

chcesz mocne i ładne 4T? Bierz MZ 125 SM :)… Za tą kasę spokojnie kupisz. Ona ma około 18-20 koni :)…

i jak to śmiga ? Daje rade ?

Mafioz napisał:

Ja w NSR zrobione mam prawie juyż 27tyś bez żadnego remontu i chodzi zajebiście ;p


W du.pie :) Na 95% miała robiony remont, a nawet o tym nie wiesz :)

Kupując 2T i latając w trasy to się posrasz :) żeby w trasie paliło 6l to trza 80-90 lecieć ;)

Jak trasy to tylko Varke bierz :)

RudY napisał:

W du.pie :) Na 95% miała robiony remont, a nawet o tym nie wiesz :)

Kupując 2T i latając w trasy to się posrasz :) żeby w trasie paliło 6l to trza 80-90 lecieć ;)


pierdolisz, cylinder ściągany nie był, na śrubach są znaczniki oryginalnie porobione i jak się odkręci śrubę to tak jakby znika ten znacznik albo nie pasuje już. I an śrubie by był jakiś ślad odkręcania na pewno nie było ruszane nsr jak się dba to i 35tyś polata a niektórzy nawet przy 38tyś km robili remonty dopiero, trza dbać ;p
Mi nsr pali 6 litrów w mieście w trasie nie ma chuja na pewno mniej, ale fakt, że jak na prawde bardzo dużo w trasy latasz to 4t będzie może lepsze, choć shakin miał tą TDM 125 w 2t czyli mocne i zrywne dość i z tego co wiem też się bujał w trasy jakieś tam zdjęcia z Czech miał itd i nie narzekał jakoś na spalanie ;P

Mafioz napisał:

TDM 125


tdR ! TDM to ma KruczeK ...

w TDR jest ten sam silnik co w DT :)

A mierzyłeś te spalanie na trasie ? Oczywiście ... jak polecisz 3k obr. ciągle to spali może mniej ale patrz na prędkość przelotową 80-90km/h ...

Chyba się zdecyduje jednak na Wiadro :slight_smile:
No chyba że macie jakieś inne propozycje ta MZ nawet fajna ale to MZ i jakos mi to nie pasi :smiley:

RudY napisał:

prędkość przelotową 80-90km/h ...


Ja mam taką prędkość przy 6/7tyś obr jakoś tak a mam zębatki na przyśpieszenie, jak założe seryjne takie jakie mają być to może przy 80 będę miał 5tyś obr nawet, nie wiem się zobaczy ;P