Witajcie. Dzisiaj to ja potrzebuję Waszej porady. Silnik 2T, po świeżym remoncie góry. Po odpaleniu coś stuka. Dźwięk dochodzi spod pokrywy sprzęgła.
Jestem w trakcie rozbiórki. Tarcze jeszcze ponad limit, sprężyny docisku również, bez skoliozy, przekładki proste.
W trakcie pracy silnika dźwięk ustaje nie w momencie naciśnięcia sprzęgła, a w momencie jak na zapiętym biegu popuszczę sprzęgło.
Na chwilę obecną widzę, że zewnętrzny kosz posiada rowki w miejscach, gdzie wchodzą tarcze. Pomijając ten fakt, bo raczej nie wpływa to na stukanie tylko na “szarpanie” zadaje Wam pytanie, czy taki luz może powodować takie objawy?
Zewnętrzny kosz ma luz osiowy ok. 1 mm. Dodatkowo łapiąc go na krzyż również pracuje. Wewnętrzny kosz prawie niewyczuwalny luz osiowy, góra-dół również niewielki luz.