Zumico GR200 - blokady

Witam!

Posiadam od roku motorower Zumico GR200 nie mam z nim żadnych problemów i na nic nie narzekam. Ale chciałbym się dowiedzieć czy można go jakoś odblokować? Z tego co zauważyłem podczas mojej jazdy po wrzuceniu 4 biegu obroty kręcą się tylko do 7000/min i koniec, prędkość nie rośnie. Jeśli są w nim jakieś blokady i można je zdjąć samemu to gdzie i jak to zrobić.

P.S.

Czy po zdjęciu blokad wzrastają konie mechaniczne? Czy motorower ma większego kopa? Oczywiście nie chodzi mi tu o jakieś suuuper przyspieszenie.

Z góry dzięki za pomoc.

ma zapewne blokade na module i możliwe żę na gazniku po tym motorek będzie miał lepszą przyśpieche i moc wzrośnie od 3km do 4,5km

A gdzie jest ten moduł i jak go odblokować? I jeśli może być gdzieś na gaźniku to jak to sprawdzić i także jak ją zdjąć?

moduł jest tam gdzie akumulator a na gazniku trzeba zobaczyć czyli zdjąc gaznik

Tam gdzie akumulator... a masz może jakieś zdjęcie jak to wygląda albo możesz to opisać? I jak to znajdę to co mam z tym zrobić?

Fubu2PL napisał:

moduł jest tam gdzie akumulator a na gazniku trzeba zobaczyć czyli zdjąc gaznik

co ty za brednie opowiadasz? Po co ściągać gaźnik?

Wszystko w tym temacie na temat tego i i podobnych piździków "wonjan wj50"
http://www.skuterowo.com/forums/topic/toros-el-clasico

a nie zmieni się zużycie paliwa a jak tak to o ile ??

bedziesz szybciej jezdzil to i zuzycie paliwa sie zwiekszy a o ile to nikt nie wie ;D

Chińskie motorowery z silnikiem 4T 139FMB nie mają blokad. Powodem nie wkręcania sie silnika na 4-tym biegu powyżej 7 tys obr/min są opory ruchu, których tak mały silniczek nie jest wstanie pokonać. Spróbuj rozpędzić się do maksa na 3-cim biegu (najlepiej żeby było lekko z górki) a dopiero potem wrzuć 4, zobaczysz, że silnik rozkręci się powyżej 7k obr.

Grzesio85 napisał:

Chińskie motorowery z silnikiem 4T 139FMB nie mają blokad.

Grzesio co ty mi tutaj Pitolisz za głupoty ja do mojego Torosa El Clasico (Ten sam motorower tylko inna nazwa) zalozylem odblokowany modul i jedzie o wiele szybciej z 45km/h zrobilo sie 80km/h po jakims czasie zalozylem wieksze dysze i filtr stozkowy i ma kopa jak nwm co prawda po zmianie dysz i stozka v-max sie nie powiekszyl lec stal sie bardziej zrywny a co do predkosci wystarczy kupic modul :)

Mają blokady na 100 % . Kolega Grzesio85 jest chyba trochę niezorientowany :-)

Grzesio85 mówił tu chyba bardziej o Zippach i Bartonach bo te rzeczywiście blokad nie posiadają (niektóre na module).

witam .ja mam też ZUMICO GR200 wyciągam na nim 52km na godz max.,więcej nie pujdzie.Włożyłem mu moduł odblokowany nowy i bez zmian.myśle o zmianie cylindra na większy 80-tka.wtedy będą chyba efekty.Może ktoś ma inne pomysły.Bo gdyby nie ten wiatr i górki to on dość idzie.

Częsc ja tez mam zumico gr 200 i zdjąłem z gażnika taką podkładke plastikową i teraz manekta zwiętszykła przepustowość gazu. Ma przyspieszczenie ale ja wrzucam 4 i chce cały gaz to jakby chciał gasnąć !!! I co teraz mam zrobić.

Witam .w gażniku jak wchodzi linka gazu jest taka iglica i sprężyna ona jest podwieszona na małej zawleczce można regulować.ja próbowałem i nie widzę różnicy.Nawet wyjąłem tulejkę co tam jest ,gaz bardziej się kręcił ale to nic nie dało.ktoś napisał że blokada na tłumiku odkręciłem go ,to chyba ze sto kilometrów było mnie słychać.i nic dalej 51 k/h.Co do gaśnięcia ,ja nie wiem co to jest za dużo nie grzebie bo się nie znam.żeby ten motorek jechał ciągle 50 to ok.ale jak jest duży wiatr to 35-45 max

Blokady są na module, wymiana na odblokowany rozwiązuje sprawę. Jeszcze można dobrać przełożenia na prędkość wymieniając zębatki.