Witam
Chcialbym sie dowiedziec gdzie dokładnie znajdują sie blokady w Zumico Gr 200,chodzi te te niby rożowe kabelki czy jakies moduly może cos na gazniku(wiem ze mam też gaz zablokowany bo nawet niema czym kręcić,krotka maneta) i czy opłaca sie zmieniac filtr powietrza bo wiem że w tym modelu jest taka podluzna guma od silnika az pod kanape idzie a gdzies posiadam filtr stożkowy(jeszcze go nieprzymierzalem do zumico) i chce wiedzieć czy ta zmiana pójdzie na dobre,zwiekszy osiągi moment obrotowy czy coś.
Z gory dzięki i czekam na odpowiedz :)
W 200 blokady? Był sprowadzany z zagranicy czy dławiony do A1?
Jeśli chodzi o filtr stożkowy to podobno są problemy na deszczu i ktoś pisał, że skraca on żywotność silnika, a nie przekłada się to zbytnio na osiągi. Choć nie wiem czy to prawda, bo stożka nigdy nie używałem.
Jest on uzywany przez 14latka(przezemnie xD ) kupiony w media expier za 2tysie,slyszałem że sa blokady ale niejestem pewny,narazie leci 50 i zastanawiam sie czy można coś wiecej wycisnąc
To jest 50 czy 200 cm3? Jeśli 50 to możesz mieć pierścień (tuleję dystansową) w wariatorze, blokadę w module - wbudowaną lub idący różowy kabelek. Może być zawirowywacz spalin lub dopalacz (przez wielu uważany za blokadę). Może być zwężka w wydechu. Jeśli chodzi o zwężkę w filtrze powietrza to ją się wyjmuje przy włożeniu silnika większej pojemności i zakłada się większą dyszę główną.
To jest okrojony Router WS50 w stylu retro.
Dysza w gaźniku, zwężka między gaźnikiem a cylindrem, zablokowany moduł. Nic więcej nie przychodzi mi do głowy.
A jak można zdjąc niektore z tych blokad takie na tle moich mozliwosci zadnego wiercenia ciecia spawania czy cos
Trzeba odkręcić gaźnik od króćca ssącego, sprawdzić czy nie ma tam niczego ograniczającego przepustowość (np. specjalna uszczelka), tak samo trzeba zrobić z króćcem ssącym i cylindrem.
Między filtrem powietrza a gaźnikiem również może być taka zwężka. Trzeba ją usunąć.
Wymiana dyszy na większą o dwa rozmiary. Masz #80 więc zastosuj #82.
Sprawdź czy przepustnica podnosi się maksymalnie w górę - jeśli nie trzeba kombinować jak to zrobić by tak się działo.
Czytaj w necie o tym modelu i pokrewnych, dowiesz się najwięcej a swoją wiedzę teoretyczną zamieniaj w praktykę.
Odkręc przepustnice gaźnika razem z linką i nad przepustnicą będzie taka tuleja ograniczająca odkręcanie gazu na ful wyczep linkę od przepustnicy i wywal tą tuleje i złóż wszystko
brawo Arni złota łopata dla Ciebiie bo temat ma 3 lata i zapewne jeszcze do tego nie doszedł:)
HaHa sory nie spojrzałem na datę dodania :D