siemanko zmienilem cylinder na 80 w romet router classa i jest spoko przyspiech ale nie jechalem jeszcze na full bo cylinder docieram co jeszcze moglbym w nim zmienic zeby mial lepsze osiagi
blokade z filtra powietrza zdjeles?rolki w wariatorze,wieksza dysze w gazniku
tam nie ma tej rurki w filtrze powietrzza o rolkach pomysle a nie wiem czy przy zmianie cylindra nie zmieniali nic w gazniku
wiec sam cylindra nie zmieniales?
mylas napisał:
siemanko zmienilem cylinder na 80 w romet router classa i jest spoko przyspiech ale nie jechalem jeszcze na full bo cylinder docieram co jeszcze moglbym w nim zmienic zeby mial lepsze osiagi
Kup motocykl. Skoro 80ccm Ci w skuterze mało.
motocykl?ale tu chodzi o to zeby z skutera wyciagnac jak najwiecej cylindry 80 tuning itp moduly odblokowane sam taki ale pytanie?ile to wytrzyma ile wal wytrzyma !ja sie z tym licze ale niektorzy nie wiercenie dziur w tlumniku ,stozki itp ok ,ale na jak dlugo cos co fabrycznie jest przystosowane do 50 km/h wytrzyma ?kolega ma zico rooster dopoki nie zdjal blokad nie psulo sie nic a teraz ?co jakis czas cos a ze sam nie potrafi wiec placi za uslugi mechanikow,jesli ktos sobie sam radzi z swoim sprzetem to ok
wszyscy cylindry zmieniają a zapominają o przełożeniach, to dzięki nim (m.innymi) skuter może szybciej jechać.
cylinder zmieniali mi mechanicy w salonie ale ja nie mysle zeby mi polecial nawet te 70kmh chyba ze z gorki i z wiatrem bo wczoraj jechalem i gaz odkrecilem na full nie chcacy bo zaznaczam cylinder na dotarciu to lecial 65kmh moze jak sie dotrze bedzie szybciej jechal nie wiem
kup sobie do niego jeszcze sprzęgło sportowe + wariator, rolki ok 7g. Jak będzie mało to większe dysze w gaźniku, ale bez przesady. Nie baw się w moduły bo to strata pieniędzy. Jak potrzebujesz porady i części to zapraszam na moją stronę www.luxmot.pl tudzież pisz na maila