Witam wszystkich planuje tuning skutera na 70 mam na razie 60 i pytanie do was co dałoby mi gaźnik 17.5 oraz cylinder z serii malossi mhr. Chce stuningować skuta ponieważ dobija mnie 55km/h i jak koledzy po kolei mijają .
wiesz co to jest mhr!? to jest potwór o małej pojemności :lol: mhr -> wymiana pierścieni i tłoka za 500km :lol: moc kosmiczna ale żeby zrobić ze skutera evo/mhr trzeba wsypać w niego ok. 10tys żeby dobrze to chodziło… więc koleś zastanów się …
Aha i ty chciałbyś to jeszcze zrobić w skuterku made in chinaż no to jest totalna głupota :!: zrób swap na silnik p/g i później wsadź cylinder Malossi Sport 70 + wzmocnione łożyska i do tego gaźnik 19mm i będą wąchać dymek… nawet przy tym co masz silniku powinien ci polecieć około 100km/h bo to made in china na szczęście jest w 2T :roll: A już ci nawet nie będę mówił jaki powinien byś wsadzić gaźnik do MHR :lol:
Cabretti, chlopie nie dobijaj mnie ile razy mozesz pisac ze chcesz zrobić to, tamto niemajac o tym zielonego pojecia owszem forum jest od tego zeby pomagac, ale ile można… najpierw poczytaj sobie forum i niezadawaj takich pytan
Adwerion co mam zrobić żeby poszedł te 80 mam wszystkie blokady zdjęte a ten model made in china nie ma wriatora tylko z dzwona sprzegła przekazuje moc łańcóżkiem na zębatke tylnią a ona do koła wałkiem . To jaki cylinder polecasz (żeliwo) aby długo pośmigał i o większej mocy (ja mam tylko 2 konie :-o ) myślałem nad zmianą zębatek tylniej z 28 na jakieś 22 ale by nie ruszył bo za słaby. Myslałem zrobić przekładnie taką jak tutaj http://nitrorw.skyrock.com/2.html ale nie wiem jak ją zrobić ??
to zdjecie co pokazałeś to jest przełożenie z silnika biegowego więc takiego pewnie nie zrobisz
jak chcesz jechać więcej to wymień cyl tylko nie MHR bo na to pewnie cie nie stać
załóż sobie jakiegoś sporta gaźnik i pojedzie te 80
Wiesz co to jest swap?? jeśli tak to zrób to!! wywal ten silnik badziewny a załóż p/g !
ja widziałem jak po swapie wygląda silnik wystaje za błotnik
Problem uciąć błotnik?
Cabretti, Ty wiesz co mówiszł
Ja wiem że Kinroad XT50Q jest w wersji skuterówej (przekładnia automatyczna CVT) albo w wersji z biegami gdzie masz normalnie sprzęgło itd i wygląda to jak choper
Ale na początku napisałeś że to jest skuter więc z przekładnią CVT więc ja się do cholery pytam gdzie Ty masz tam jakieś zębatkiż!
Jak to skuter to musi mieć wariator.
to co mówisz to się nic nie trzyma kupy, jak nie ma wariatora a jakieś zębatki i łańcuchy są to musi mieć skrzynie biegów bo inaczej by prawie w ogóle nie jechało więc zastanów się co piszesz bo naprawdę szkoda słów.
Brak słów… po Twoich wypowiedziach łatwo wywnioskować że się w ogóle nie znasz więc się za skuter lepiej nie bierz… a jak masz już cylinder 60 to wyreguluj bo musi iść więcej jak 55 o ile jest całkowicie odblokowany.
PS jakby to było tak jak mówisz że łańcuch jest na wale a druga część na zębatce zamiast sprzęgła i dzwonu to ten skuter nie miałby prawa szybko jechać bo łańcuch by nie mógł wyjść wyżej na wale tak jak na wariatorze pasek i przełożenie było by takie lipne że by to się nieźle wlekło.
On kiedyś dawał zdjęcie jakieś i tam zamiast waria i sprzęgła były jakieś zębatki i łańcuszek.
ano fakt, znalazłem, łańcuszek faktycznie xDD
i wyczytałem też że masz wydech tecnigas rsII i do tego ten cylinder 60 i jedzie Ci tlyko 55 to się nie dziw bo ten łańcuch nie ma jak wyjść wyżej, musiałby mieć biegi żeby zmienić przełożenie a z łańcuchem masz ciągle takie samo przełożenie i dlatego Ci tak jedzie jak jedzie 55 pewnie licznikowe a realne ze 45 -.-
Z tego chinola z takim gównianym przełożeniem napędy nie wyciśniesz dużo i nie opłaca się w niego już inwestować.
[ Dodano: 27-05-2009, 18:15 ]
tylko mnie jeszcze interesuje jak na wale ten łańcuch jest bezpośrednio to jak ten skuter niby może stanąć w miejscu żeby silnik pracował? przecież jak silnik pracuje to kręci się wał i paradoksalnie też łańcuch byłby wprawiony w ruch i koło kręciło więc?
musi w tym być jakieś sprzęgło czy coś.
poprostu na dzwonie sprzęgła znajduje się zębatka i ona podaje napęd łąncóżkiem na zębatke tylnią i do koła
no najlepiej bo z taką przekładnią dużo nie wyciśniesz ze skutera. łańcuch dobry jest w biegówkach a nie skuterze xD
http://moto.allegro.pl/item644376080_piaggio_2_t.html Ale musisz się zapytać czy sprzeda cały
Taki wsadź będzie git, bo kolega ma rajcie nie wyciśniesz nic z niego