Zmiana cylka na 72 ccm w 4T.

Witam!!!
Postanowiłem zmienić cylek w moim torosku na 72cc, tylko takie małe pytanko, jaki najlepiej wsadzić, chodzi o coś sensownego za niewielką cenę. Liczę się z tym ze będzie to china. Za odpowiedzi z góry bardzo dziękuję.

"Coś sensownego za niewielką cenę"
Oba pojęcia wzajemnie się wykluczają.

Podobno cylindry wm motor są dobre

Na pewno są warte swojej ceny, miałem dwa ich cylindry tylko że te największe 51mm po 15 tys km nie było z tym problemu, jeździło oleju nie brało , byłem bardzo zadowolony. Ale miałem też ich klocki hamulcowe które są do ptaszka nie podobne, słabo hamuja za to głośno piszczą, wariatory tęż są beznadziejne, osiągi sa bardzo dobre ale trwałość przy cylku 90ccm to max 3 dni i wariator do śmietnika.

Ja do tej firmy nic nie mam mam od nich pasek, wariator i sprzęgło mam je już 1.5tys.

Są różne opinie na temat tej firmy... Jedni są bardzo zadowoleni (mają cały tuning właśnie na częściach WM Motor), nie którzy przeklinają te firmę... Ja o swoich doświadczeniach z WM Motor mogę powiedzieć tyle:
- miałem pasek tej firmy i dosyć szybko się rozleciał (być może była to wina wario, bo miał tam ostrą krawędź)
- aktualnie mam przeciwtalerz tej firmy i jak na razie nic się nie dzieje...

Tajwańscy producenci: POWER FORCE albo Racing Bee

benekpe napisał:

Tajwańscy producenci: POWER FORCE albo Racing Bee

+ MCN