Witam was, mój problem to pytanie czy źle docieram motor.
W skuterze mam cylinder 65, wlałem do niego bogatszą mieszanke aby miał lepsze chłodzenie, zrobiłem nim pewnie z 60km oraz często zostawiałem go aby sobie "pykał" przez pare minut. Jakąś godzine temu pokonałem odcinek 2km, z prędkością 30-50km/h, obroty silnika nie były duże gdyż przy 45km wkłada on "drugi bieg", dojechałem na miejsce po 20min siadam na motor aby go zapalić i nie chciał on zapalić od razu "na dyg" tylko musiałem pokręcić z 5-10s. I teraz pytanie źle docieram? przegrzał się? Proszę o szybką poradę.
Raczej nie powinieneś zostawiać go "pyrkającego", bo wtedy nie ma chłodzenia dobrego ;)
Z ciekawości zapytam... Co to za skuter?
moj skuterek ma dobre chlodzenie :-) jak pyrkal' to byl letko cieply :-)
ps skuter keeway hurricane 65ccm
Zostawianie skutera na postoju z włączonym silnikiem, to zły nawyk, tym bardziej jeśli jest na dotarciu.DooOminO napisał:
Witam was, mój problem to pytanie czy źle docieram motor.
W skuterze mam cylinder 65, wlałem do niego bogatszą mieszanke aby miał lepsze chłodzenie, zrobiłem nim pewnie z 60km oraz często zostawiałem go aby sobie "pykał" przez pare minut. Jakąś godzine temu pokonałem odcinek 2km, z prędkością 30-50km/h, obroty silnika nie były duże gdyż przy 45km wkłada on "drugi bieg", dojechałem na miejsce po 20min siadam na motor aby go zapalić i nie chciał on zapalić od razu "na dyg" tylko musiałem pokręcić z 5-10s. I teraz pytanie źle docieram? przegrzał się? Proszę o szybką poradę.
On ma 2 biegową przekładnie? sądziłem że bezstopniową ;)
Też mnie właśnie ta 2 biegowa przekładnia zaskoczyła bardzo.
Co do tematu.
Podczas jazdy uważaj tylko żeby go nie przegrzać i powinno być ok.
Pewnie chodziło mu o to że obroty rosną do 45 po czym skuter przyśpiesza a obroty ciutkę spadają dlatego napisał "drugi bieg".
tak jak by ma bo slysze :-)