Witam,
1. Dlaczego mój zipp nie miał "złotej śrubki" w gaźniku, pierścienia przy wariatorze a po wyjęciu kawałka tulejki z filtra się dusił? Tylko różowy kabelek dał mu dużo mocy i v-max (z 50km/h podeszło pod 70 km/h ale po miesiącu zmalała moc i jechał już tylko 60/65{czasami} :\ )
2. Wymieniłem w nim rolki na lżejsze, podobno sportowy wariator i sprzęgło, filtr paliwa na stożkowy oraz moduł na "sportowy" ale nw czy to coś dało. I teraz moje pytanko dlaczego żebym się wkręcił w 70km/h musze jak juz rozpędze się do 50 to nie moge dać pełnej manetki i sie rozpędzić tylko do 50% a potem po jakimś odcinku drogi dopiero stopniowo dodawać gazu aby wpadł w wysokie obroty 68/70 kh/m i to nie zawsze?
3. Dlaczego jak dodaje gazu to słysze takie jak by obcieranie linki gazu gdzieś , ale linka o nic nie obciera? Zmieniłem jej obieg tylko z lewej strony na prawą strone tylko po to żeby filtr stożkowy się zmieścił patrząc jako kierowca.