witam, mam vapora rok 2008, kupilem uzywke z przebiegiem 10tys i cylkiem 65, teraz bedzie ok 24
mialem w nim cylek 72(47mm) z glowica pod to, teraz jest 82 czyli chinskie 90 z głowicą pod 72 bo nie jest ok i nie zmieniałem.
nie wiem jaka jest prędkość licznikowa bo licznik w kulki leci i zawyża zaj*biście. ale złapałem za gps w telefonie i jest maks 59 a niekiedy i mniej, na 72 było tak samo i na 65 chyba też.
o co kaman?
nie które seryjne coliberki lataja po 75-80 czyli pewnie minimum 65 realnie a ja nawet 60 na takim cylku.
naped seria no ale bez jaj
otoż po takim przebiegu mialem rolki starte i luz na tuleji ale wzialem wariator od kolegi, rolki są ok (prawdopodobnie seria, nwm ile gram). dokupilem tez nowe slizgi i ten wiatraczek. przyspieszenie lepsze niz na starym wariatorze.
kupilem tez sprzeglo nowke (seryjne) z dzwonem bo na starym szarpal niekiedy przy ruszaniu.
teraz nie szarpie ale nie ma super startu jak miał kiedyś ze dalem mu caly gaz i bez zapierania mielił w miejscu nwm czy sie sprzeglo slizga czy co?
wzialem tez pasek od kolegi ale nie pojedzie szybciej, gaznik tez sprawdzalem i tak samo
u kolegi dysza 90 i u mnie chyba tez, filtr puszka to powinna byc wystarczajaca
stal mi kiedys pisal ze przelozenia moga nie puszczac dalej ale mam 11 obrotów dzonu na 1 kola wiec chyba nie sa blokowane?
z gorki jedzie szybciej i na stopce tez wiecej obrotow kreci to modul chyba nie blokowany
siedzi w tym pseudo sportowy walek rozrzadu od czasu zalozenia 72 z glowica pod to, walka nie probowalem dawac od znajomego. moglo by to miec cos wspolnego z v maxem?
pomozcie bo wku***a mnie fakt ze przy takiej pojemnosci to nei chce latac a nie które 50tki latają tyle co moj albo i szybciej
jezeli cos pominalem to pytajcie a dopisze