Zipp Vapor 4T 82 ccm - słaby v-max.

witam, mam vapora rok 2008, kupilem uzywke z przebiegiem 10tys i cylkiem 65, teraz bedzie ok 24

mialem w nim cylek 72(47mm) z glowica pod to, teraz jest 82 czyli chinskie 90 z głowicą pod 72 bo nie jest ok i nie zmieniałem.

nie wiem jaka jest prędkość licznikowa bo licznik w kulki leci i zawyża zaj*biście. ale złapałem za gps w telefonie i jest maks 59 a niekiedy i mniej, na 72 było tak samo i na 65 chyba też.

o co kaman?

nie które seryjne coliberki lataja po 75-80 czyli pewnie minimum 65 realnie a ja nawet 60 na takim cylku.
naped seria no ale bez jaj

otoż po takim przebiegu mialem rolki starte i luz na tuleji ale wzialem wariator od kolegi, rolki są ok (prawdopodobnie seria, nwm ile gram). dokupilem tez nowe slizgi i ten wiatraczek. przyspieszenie lepsze niz na starym wariatorze.

kupilem tez sprzeglo nowke (seryjne) z dzwonem bo na starym szarpal niekiedy przy ruszaniu.

teraz nie szarpie ale nie ma super startu jak miał kiedyś ze dalem mu caly gaz i bez zapierania mielił w miejscu nwm czy sie sprzeglo slizga czy co?

wzialem tez pasek od kolegi ale nie pojedzie szybciej, gaznik tez sprawdzalem i tak samo

u kolegi dysza 90 i u mnie chyba tez, filtr puszka to powinna byc wystarczajaca

stal mi kiedys pisal ze przelozenia moga nie puszczac dalej ale mam 11 obrotów dzonu na 1 kola wiec chyba nie sa blokowane?

z gorki jedzie szybciej i na stopce tez wiecej obrotow kreci to modul chyba nie blokowany

siedzi w tym pseudo sportowy walek rozrzadu od czasu zalozenia 72 z glowica pod to, walka nie probowalem dawac od znajomego. moglo by to miec cos wspolnego z v maxem?

pomozcie bo wku***a mnie fakt ze przy takiej pojemnosci to nei chce latac a nie które 50tki latają tyle co moj albo i szybciej

jezeli cos pominalem to pytajcie a dopisze

teraz masz przekładnie pierwotną standard 15/51. zmiana na jedną z tych w linkach da większy v-max
http://shop.mieloch.pl/przekladnia-pierwotna-top-racing-17-51,pZ049545.bhtml
http://shop.mieloch.pl/przekladnia-pierwotna-top-racing-18-50,pZ049546.bhtml

snajper061 napisał:

teraz masz przekładnie pierwotną standard 15/51. zmiana na jedną z tych w linkach da większy v-max
http://shop.mieloch.pl/przekladnia-pierwotna-top-racing-17-51,pZ049545.bhtml
http://shop.mieloch.pl/przekladnia-pierwotna-top-racing-18-50,pZ049546.bhtml

a ile więcej by mi pojechał na tych przełożeniach ? :)

10 i 20%

snajper061 napisał:

10 i 20%

hmm... moze bym zainwestowal. ale boje sie ze znow cos kupie wydam 150zl a tu dalej gowno bedzie, ten skuter jest tak pechowy, za cholere nie mozna go stuningowac zeby szybciej jechal

snajper061 napisał:

10 i 20%

a jest taka opcja ze przyspieszenie by spadlo?

jak nie zainwestujesz w vario to spadnie.kup multivar mocniejszy docisk gaźnik z króćcem do gy6125 dobry pasek (nie używany od kumpla) to można zaczynać zabawe.
http://allegro.pl/obudowa-filtr-powietrza-skuter-125-150-motobi-kuna-i4536372767.html
http://allegro.pl/kolanko-krociec-4t-gy6-125-150cc-skuter-gaznik-i4518945831.html
http://allegro.pl/gaznik-4t-gy6-125-150-quantum-racing-japan-design-i4539538305.html
http://allegro.pl/uszczelka-pod-gaznik-krociec-atv-quantum-125-150-i4555678623.html

snajper061 napisał:

jak nie zainwestujesz w vario to spadnie.kup multivar mocniejszy docisk gaźnik z króćcem do gy6125 dobry pasek (nie używany od kumpla) to można zaczynać zabawe.
http://allegro.pl/obudowa-filtr-powietrza-skuter-125-150-motobi-kuna-i4536372767.html
http://allegro.pl/kolanko-krociec-4t-gy6-125-150cc-skuter-gaznik-i4518945831.html
http://allegro.pl/gaznik-4t-gy6-125-150-quantum-racing-japan-design-i4539538305.html
http://allegro.pl/uszczelka-pod-gaznik-krociec-atv-quantum-125-150-i4555678623.html

ale cos mi sie wydaje ze chyba do takiego gazniczka tez przydalyby sie wieksze kanaly w glowicy bo co z tego ze bedzie wiekszy otwor w gazniku i w króćcu jak w głowicy jest malutki otworek

to ci ktoś wcisną jakąś lipną szuka ja ludziom montuje te zestawy z linku wlot 20mm nawet gdy reszta seria (dysza 114) to latają bez bulu
http://allegro.pl/cylinder-glowica-maxtuning-90cm3-chinskie-4suwy-i4569352415.html

snajper061 napisał:

to ci ktoś wcisną jakąś lipną szuka ja ludziom montuje te zestawy z linku wlot 20mm nawet gdy reszta seria (dysza 114) to latają ok 80

ale co lipną ? głowice?

kanałow nie mam powiekszonych bo głowica jest od 72 a tam nie które mają takie kanały jak w serii nie które większe. do 82 czy tam 90 to juz wiekszosc ma powiekszone kanaly i zawory

no to jak taka głowiczka o takim dolocie i malych zaworach ma nakarmić to 82cm?

no to jak taka głowiczka o takim dolocie i malych zaworach ma nakarmić to 82cm?

snajper061 napisał:

no to jak taka głowiczka o takim dolocie i malych zaworach ma nakarmić to 82cm?

ale przy 72 cc jechal tak samo, przy 65 tez a na aukcji psize ze mozna nawet z seryjna glowica stosowac wiec cokolwiek to powinno dac

powiem tak tylko mi na myśl przychodzi przekładnia pierwotna i końcowa skoro na żadnej z poj nie przekracza 60-65 h wie co tam jest seryjnie włożone w tego malca to to samo co coliber i na zestawie jaki ci dałem w linku oraz multivar i taki bąk musi cisnąć bez bólu 80 a w porywach 90

czyli w końcu przełożenia go blokują czy nie ? :D gdzieś pisało ze jak 11 obrotów to nie sa blokowane a tu taka lipa. no i tak jak mowilem seryjne niekiedy lepiej leca wiec tym bardziej jest cos nie tak

na logikę biorąc to co innego ?kopa ma na obroty sie do końca wbija napęd sprawdzony została przekładnia możesz jeszcze komin dać przelot ale tak szczerze w 4t to gówno daje 5-10%

snajper061 napisał:

na logikę biorąc to co innego ?kopa ma na obroty sie do końca wbija napęd sprawdzony została przekładnia możesz jeszcze komin dać przelot ale tak szczerze w 4t to gówno daje 5-10%

a jak by wałek rozrządu w ch**a walił? bo z 72 dostałem jakiś pseudo sportowy. a jak bym od kumpla np wziął jego bo on ma seryjny?

możesz spróbować huk roboty z tym nie jest luz na zaworach nie jak w serwisówce tylko 0,4 i 0,6 ale spróbuj na takich luzach ten wałek co masz i w jednym który robiłem za h nie chciał więcej niż 55-60 dopiero na rolkach 11g sie przełamał i poszedł 70 ale to wyjątek.ps nie cytuj mnie ciągle bo to irytuje

rozumię że na pseudo sportowym nie chciał więcej jechac? a na normalnym jechal normalnie?

wałek był sportowy tylko mniejsze luzy i ciężkie rolki