Witam,
Posiadam Skuter Zipp Vapor 2008r 4t 139qmb i będę dużo o nim pisał. :)
Zdjąłem blokady takie:
- Różowy kabel ( w ogóle wyjąłem cały magnez z pokrywy paska napędowego bo wkurzał mnie ten kabel który musiałem ciągle wciskać w otwór i wtedy zakładać ta pokrywę)
- Założony moduł boatian tuning 6 pin (nie 4+2pin bo to inny jest i ma taka śrubkę jakby do regulacji obrotów.)
- Zwężona rurka od filtra powietrza.
- Zwirowacz spalin
- Ucięty plastik dekiel gaźnika na równi z pokrywa.
W wariatorze nie było żadnej tulejki ani blaszki trzymającej te pokrywę z rolkami co się odkręca chyba trzema śrubkami.
Dziwi mnie pasek napędowy w skuterze bo jak zdejmę to spoko ale jak chce założyć to normalnie zesrać się można że raz mi się wyje..ł skuter a na filmikach bez żadnego problemu sobie go zakładają.
W wydechu też nie było żadnej blokady.
Króćcu ssącym nie trzeba było przekręcać o 180 stopni.
Po wymianie rolek na 6g skuter szybciej się rozpędza ale v-max taki sam no i moduł dużo tez dał.
Wymieniłem też skuterze na świece irydową i cewkę zapłonową tuning różnica taka że szybciej odpala.
Przy okazji mam tak ze na zimnym silniku strasznie na początku muli jedzie 10km/h potem 20km/h po przejechaniu 500m a potem jak już jest rozgrzany to szybko się rozpędza.
Tylko z górki jedzie 50km/h łał nie?
Nie regulowałem gaźnika jak coś jeszcze się do tego przymierzam.
Więc proszę mi wytłumaczyć co trzeba zrobić by miał chociaż te 60/65km/h v-max i żeby tak nie mulił?
Dodatkowe informacje nie zmieniałem cylindra, Zmieniałem filtr paliwa na taki sam jaki miałem, ma przejechane 2200, nie zmieniałem całego wariatora ani sprzęgła tylko rolki.
Wiem o tym że jest dużo postów ale chciałbym wiedzieć konkretnie co do mojego modelu co trzeba zrobic. :)