Siemka , posiadam Zippa Steeda 2013 4t , przebieg 8tys km , po przebiegu 7 tys wymieniłem sprzęgło seryjne na sportowe przez 50km miał starta dobrego i od tego czasu miał muła i był wyciek oleju z przekładni i nie wielkie piszczenie podczas jazdy po jakims czasie uzupełniłem olej i piszczenie podczas jazdy sie zwiększyło nie bylo to jakies huczenie ani stukanie typowe piszczenie powyzej 45km/h , odczuwam to tam gdzie jest pasek napędowy , postanowilem wymienic sprezynki sprzęgła z czerwonych na zółte lecz nic nie pomogło :( dalej to słychac mam rolki 3.5g wymienione na nowe i ślizgi wariatora na polini a reszta to serja dzwon i wariator nie wiem co to moze byc tez jescze wymieniłem łozyska sprzęgła i wałek sprzęgłowy Pomuszcie i doradzcie mi co to moze byc Pozdrawiam :) i dzięki za odp
Stawiam na sprzęgło. Nie potrzebnie pozbyłeś się oryginału.
ok :)
pasek piszczy.