Zipp Simpli: Do dynamicznej jazdy

Mój SYM Jet Sport X ma dokładnie takie same liczniki. Tylko, że kolor jeden. Pomarańczowy. Ale w razie jazdy nocą można rozjaśnić :wink:

Drodzy testerzy :slight_smile: czy mamy rozumieć, ze jest to sprzęt bez wad ?

Mój kolega ma takiego :wink: Ze mną nie ma szans ;d Chociaz jakby tu wsadzić silnik Minarelli Horizontal LC to by było ciekawie. Fajny wygląd + niezłe osiągi…

Skuter ma twarde zawieszenie,wiem coś o tym bo jechałem tym testowym egzemplarzem.Nie zrobił na mnie jakiegoś specjalnego wrażenia.

Do sportowej maszynki, jesli chodzi o start, to mu DUZO BRAKUJE. Dopiero po znacznym czasie, skuterek dostaje kopa, poczatek ma żółwi BARDZO:) Hmmmmm, gdzie to sportowe zaciecie…??

“Chiny” i “sport” w skuterach to 2 magiczne słowa, które poporstu nigdy nie mogą iść w parze- takie jest moje zdanie. Skuter na wygląd niczego sobie- ale od użytkownika wiem, że to wiecznie psujący się szmelc.

Więc skad taka ocena testujących, ta pisana, bo znam tez inna…hmmmmmmm??? no comment

Cinello przeczytaj jeszcze raz ten test. Sprzet ma wady i zostaly opisane. Mowa jest o takich, które ujawniły się podczas trwania testu. QAZ pisząc o użytkowniku nie miał na myśli nikogo z redakcji.

tak, tak- już wyjaśniam- miałem na myśli Marcina z naszego OT :wink:

Wady…hmmmm, sportowa twardosc, to raczej zaleta. Otoczka “sportu” robi z tego skuterka szatana… “Zmartwił mnie jednak fakt, że do przekroczenia 6 000 obrotów silnik pracuje bardzo ospale. Potem Simpli pokazuje swoje prawdziwe oblicze: mocne szarpnięcie, gwałtowne przyśpieszanie i spora prędkość” To jest bardzo delikatne ukazania tego, co ten skuter reprezentuje podczas ruszania :):slight_smile: druga czesc zdania skrzetnie to jednak ukrywa !! TAKI START DYSKWALIFIKUJE TA MASZYNE W KATEGORII MASZYN SPORTOWYCH. Zle dobrane opony, coz…to nie wina ZIPP’a przeciez, tylko gum. Tak owszem, wady sa opisane, ale JAK ? Kazda wade mozna przeciez ladnie ubrac w slowa…to tylko sztuka dobrego przekazu. Nie ma tu mowy o plastikach, o ich spasowaniu, o jakosci wykonania - to nie czyni klasy premium z tego “cacka”, a wrecz przeciwnie. Oczywiscie stosunek jakosci do ceny wypada pewnie na korzysc tego skuterka, nie mowie ze powinien byc wprowadzony zakaz jego sprzedazy, bo portfele przeciez mamy mniej i bardziej zasobne, ale…brakuje w tym tescie jednego zdania “jak na swoja cene to moze byc”. To bylo moje subiektywne odczucie tego testu i nikt nie musi sie ze mna zgodzic. Moze jestem przewrazliwiony…:):):)::):):):slight_smile:

Cin, wiesz, każdy robi test i odpisuje go jak chce. Jasne, że możesz mieć inne zdanie o sprzęcie i inaczej byś o tym napisał;) rozumiem, ale nic straconego- w panel redakcyjny i jazda;)

Nie ma co roztrzasac tego tematu na forum, bo to nie miejsce - masz racje, kazdy ocenia, jak chce. Obaj jednak wiemy o co mi chodzi :slight_smile:

Do schowka wszedł by kask?

Jet

Nie wiem czemu niby piszecie żen nim osiągnie 6000obr/min to słabo przyśpiesza… Ja mam Zippa Quantuma i powiem wam że te Simpli to mnie wzięło na przyśpieszenie ale na v-max to ja go wziąłem. Nie wiem dlaczego ale mój kolega wyciąga Simpli 78km/h.

Ten skuter bardzo mi sie podoba

Kolejna chińska kopia Aprilii SR50 R.No coments.

Nie wiem jak kto coś ocenia ale ten skuter na przyśpieszenie weźmie wszystkie Chińczyki, popatrzcie ile on ma koni z blokadami a co dopiero po odblokowaniu i jaki moment obrotowy. Ścigałem się z nim moim Quantumem, mam odblokowany moduł, Simpli też miało i na przyśpieszenie mi trochę odbiegło ale na v-max je wziąłem i nie mówcie że budzi się ospale bo kopa ma od początku.

to nie zipp tylko zico, ale chyba to samo :stuck_out_tongue:

szczerze powiem ze to chyba najlepszy skuter zippa przyspieszenie i szybkosc na najwyzszym poziomie.