Kumpel chciał by się zapytać jaki wydech pasował by pod jego silnik sportowy oczywiście??
Po co mu sportowy tlumik do 4t :roll:
Raczej nic dedykowanego nie kupi, może kupić sam tłumik i przerobić tą rurę która jest tzn. stary tłumik odciąć i nowy przyspawać. A poza tym nie wiem, co mu się nie podoba w tym tłumiku, wygląda spoko, nawet naklejka do niego pasuje.
Dobra dzieki za podpowiedzi!!!!
A chciałbym się spytać co my mozna jeszcze by stuningować w SHOCKU.
Myślałem go przerobić na 110cm albo 80!!
110ccm-nie da rady, 80ccm do chińskiego 4T w manualu nie ma-jedynie cylek 72ccm z allegro można dać, do tego dysza, może stożek i się zębatkami pobawić :D
Ale byłem u mechanika ktory świetnie zna się na skuterach i poweidział że na 100% może mi z shocka zrobic 110cm.
Ale to już sporo przeróbek byś musiał dokonać-cylindra 110ccm do tej głowicy nie znajdziesz :)
Nie może masz racje mi tam na kasie nie zależy!!!!!
MOże się jakoś uda!!!
Vezyr jak nie znajdzie, skoro Kymco montuje te silniki jako 50 i 125? Niektórzy nawet silniki z quadów 110cm wsadzali do Ogarów, więc na pewno da rade.
Ja pisałem, że cylindra 110ccm nie wsadzi do seryjnego silnika tak łatwo :D A przełożyć silnik 125 owszem można, aczkolwiek o tym nie napisałem, w sumie słuszna uwaga :)
Wiecie może jaki v max ma zipp nitro 250cm i zipp pro 125cm