Witam!
Pomocy! Ostatnio dokonałem demontażu/montażu tłumika, który był zamocowany [zawieszony] na dwóch długich śrubach, które trzymały również poziomą czarną blachę stabilizującą tylne koło. Montując nowy tłumik te 2 śruby po prostu z powrotem przykręciłem, ot tak - do oporu.. Problem w tym, że chyba czegoś nie ustawiłem, nie wyregulowałem i teraz mam krzywo zamontowane koło [patrząc na skuter od tyłu] do tego stopnia, że ociera mi opona o błotnik [od strony filtra powietrza]. Niestety, z tego co pamiętam w blasze tej nie było żadnych innych otworów, ani nie były te 2 otwory 'szparami', dzięki którym mógłbym sobie coś tam przesuwać, ustawiać i wyregulować.. W czym więc tkwi problem, czego nie przewidziałem???
Uploaded with ImageShack.us
Czy masz jeden czy dwa amortyzatory silnik masz ten sam więc i tak musi trzymać koło prosto. Różnica jest tylko w kole które jest inaczej mocowane. Wszystko złożyłeś dobrze pod warunkiem że śruby były dokręcone do oporu nie na końcu gwintu a opierały się właśnie o mocowanie zacisku i amortyzatora trzymając go na swoim miejscu.
Podaj przebieg swojego skuterka.
Mam 2 amortyzatory z tyłu, przebieg 4200 km. Faktem jest to, że gdy ta blacha była bez śrub i bez tłumika, to nieco [ok. 1 - 1,5 cm] ją odciągnęło do tyłu - tak, że otwory były rozbieżne i musiałem tą blachę jakby nadciągnąć do przodu z powrotem i szybko wrzucić śruby, aby mogły wejść i dać się wkręcić..
No chyba nie jest tak, że jak piasta koła od strony tłumika została zluzowana i ją odciągnęło nieznacznie do tyłu [luźna blacha bez śrub], to z przeciwnej strony [od filtra powietrza] ją ściągnęło do przodu? To by tłumaczyło poniekąd moje aktualne ustawienie koła, które ociera o błotnik właśnie od strony filtra powietrza..
Jednak nie wiem, co jutro mogę z tym zrobić i czy walczyć samemu, czy iść odrazu płakać i się kajać do serwisu?