Witam
Jestem posiadaczem Zipp Quantum Classic 4t.
Ostatnio zabrałem się za zdejmowanie w nim blokad.
Chciałem zdjąć blokadę z filtra powietrza i gdy odkręciłem pokrywę zobaczyłem, że zwężka jest przyklejona na jakiś klej.Gdy ją zdjąłem chciałem zobaczyć rezultaty.
Jak jechałem to skuter dusił się. Co zrobić żeby tak nie było i co w ogóle daje zdjęcie tej blokady?
Czy jak bym wymienił filtr paliwa na większy to też by to coś dało ?
I co by dała większa dysza główna ?
Jak wyciągnąłeś zwężkę to musisz dyszę główną zmienić na większą. Potem wyregulować gaźnik i będzie chodziło.
Ta blokada wpływa głównie na przyspieszenie.
a nie przeszkadza wam większe spalanie po zdjęciu tych wszystkich blokad? :)
A co z filtrem paliwa czy on po wymianie na większy w ogóle coś da ?
Przy tym modelu wystarczy odpiąć 1 kabel i zostaje zdjęta blokada z obrotów mój wyciąga tylko po rozpięciu tego kabla 80km/h. ;)