Witajcie zakupiłem zipa 125 mam pytanie jakie są możliwości w jego rozwoju..? /np. 150-175/ koszty i możliwości..? czy posiada on blokady producenta?
125 na 150 nie dużo pomoże. Jak coś to dawaj 175. Koszty nie za duże zrób szlif cylindra.
A czy to jest legalne, bo tez bym chcial tak ze swoja 50 zrobic?
Ale zależy na ile chcesz przerobić
A, czyli nielegalne. Nie ja sie nie chce denerwowac. Po co mi klopoty.
rado1201 napisał:
Legalne
O, to super dzieki. To rozumiem, ze i z ubezpieczeniem nie bede mial problemow?
dzięki za podpowiedz ,, nie zależy mi na speed jakim chorym.. choć tak do 100km/h wystarczy , mam własną masę spora... wiec mocy nie zaszkodzi , no i oczywiście po gwarancji... i pytanie pomocnicze kto to robi ? ale jak dobrze cie zrozumialem cylinderek z tloczkiem nowy.>? czy możesz wrzucić jakieś namiary na zestawy,,,rado1201 napisał:
125 na 150 nie dużo pomoże. Jak coś to dawaj 175. Koszty nie za duże zrób szlif cylindra.
Napiscie prosze, czy ubezpiecza mi takiego przerobionego skutera?
Ubezpieczyć go możesz jedynie jako 50ccm. Jak masz kat. A to możesz próbować zmienić kwalifikacje pojazdu i dane techniczne ale to ciągnie masę kosztów za sobą.
Oj, to ja juz nic nie rozumiem, rado1201 napisal ze to legalne, takie pserobienie. To dlaczego nie moge go ubezpieczyc na 70, tylko na 50ccm?
Możesz na 50
Hej, rado1201. Albo napissz konkretnie, albo sie nie odzywaj, jak nie wiesz.
Ubezpieczyć możesz jako motorower. 70ccm juz nie jest motorowerem i w świetle prawa niestety takie przeróbki powinieneś zgłosić do wydziału komunikacji a to z kolei wiąże się z diagnostami i masa innych wytycznych homologacyjnych. Pomimo że przeróbki są tanie to wszelkie zmiany formalne są juz dość kosztowne i problematyczne.
No to juz rozumiem. To jednak bez zgloszenia jest nielegalne. No tego sie obawialem. Ten balwan napisal, ze legalne. Czyli dam sobie spokoj. Nie lubie sie stresowac w drodze.