1. czy jeżeli będę chciał większą pojemność to muszę wymieniać cały silnik czy poszczególne podstawowe elementy?? 2. czy zmieszczę się w cenie 1000zł za wszystko?? 3. można zmienić zegary na inne??
Silniczki są bardzo podatne na tuning - przy zmianie na 72cm wymieniasz tylko głowicę z zaworami, cylinder i tłok z pierścieniami. Całe zestawy uzbrojone kosztują na Allegro około 200zł, a wymiana na tyle prosta że ktoś rozgarnięty mechanicznie sobie poradzi, i nie trzeba do tego jakichś specjalnych narzędzi. Możesz też zmienić na 110cm3 - tutaj jest już trochę wyższa szkoła jazdy - poza tłokiem z pierścieniami, cylindrem i głowicą z zaworami musisz także zmienić wał (ma nieco dłuższy korbowód, i większy skok tłoka) a wymiana wału pociąga także za sobą wymianę łańcuszka rozrządu (musi mieć 84 ogniwa, a nie 82 jak standardowy). Koszt około 500zł plus robocizna lub dobry kolega który to zrobi. Tak więc jeżeli nie umiesz zmienić na 110cm, to chyba lepiej kupić cały nowy silnik a stary sprzedać - wyjdzie podobnie. Z wymianą na 72cm powinieneś sam dać radę. Zegary zapewne podpasują od innych chińskich motorowerów - jedynie kostki muszą być takie same. Tak więc do 1000zł wyrobisz się - nawet w tej cenie są silniki 125cm. Tak więc kupuj i ciesz się jazdą bo te sprzęty naprawdę nie są złe.
Dzięki kolego za informacje:). Myślę że zmienię na razie na 72ccm3 sam sobie poradzę nie tylko takie cuda robiłem z silnikami:). Pytałem tylko bo nie jestem w temacie dokładnie tego mini ścigacza ogarnięty, ale sam dam rade.