Witam jestem zielony w tych tematach i chciałbym zacząć moją przygodę z jednośladem właśnie teraz moja pytanie brzmi czy na motor który podałem w tytule jest godny kupna jakie ma wady i zalety.Ogólnie to mam 3tyś do wydania i szukam motoru bez konieczności posiadania uprawnień.Jaki byście mi polecili chciałbym że by miał taki sportowy wygląd.Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.
3tysie, to tylko chinczyki jeśli ma mieć sportowy wygląd, romet, zipp, junak,
Zipp pro za 3000 można wychaczyć 125 albo 110 to się tyczy też pozostałych 2 marek.
Zipp ma chyba lepsze plastiki od pozostałych chińczyków, ogólnie, są problemy z tymi motocyklami, plastiki drgają, czasami liczniki psują się nie pokazują dokładnych parametrów. Czasami przekłamują o 20km/h
Jeśli szukasz motocykla przy którym chcesz dłubać rozebrać na cześci i pieścić co jakiś czas, a będziesz musiał to te chińczyki ala super sport są dla Ciebie. Ja mam junaka 903 na sprzedaż za 2500, i co pare dni trzeba sprawdzać czy wszystko jest "OK" czy nic nie odpada, czy lampy nie mają zwarcia.
do 50cm3 nie potrzeba uprawnień a ukończone 18 lat do 2013 roku jeśli się nie mylę.
Wady takich moto to jak wspominałem elektryka czasami potrafi płatać figle jakieś kabelki będą robić zwarcie, żarówki potrafią się przepalać kilka razy w miesiącu. Liczniki są nie dopracowane. Dobrze jest taki motocykl zawieść do znajomego mechanika na wyregulowanie zawieszenia wymiane płynu w lagach.
Ale zipp 50 na początek będzie chyba dobrym wyborem jeśli nie masz więcej gotówki. Chociaż ja powiem na moim przykładzie, zrobiłem bład kupując zippa pro 50 na początku, nie mialem z nim dużo problemów, żarówki zegary nie działały, musiałem wszystkie plastiki zdjąć i zamocować usztywnienia na nich żeby nie klekotały, potem kupiłem enduro i to był dobry pomysl którym jeżdżę już 3 rok, można jeździć po ulicy jak i po szosie świetna zabawa motocykl do jazdy po mieście jak i poza jak i do stunu. tylko jedna wada 2t i spalanie 4-5litrów w zippie masz 2-2.8l na 100