Zipp Pro 50

Siema wam forumowicze! Posiadam zippa pro 50 (2011rok) .Chciałbym zrobić mały tuning.Przejdźmy do rzeczy.Lepiej zamontować silnik 110ccm czy 72ccm cylinder?Jeżeli założe nowy silnik 110 to czy moduł sterujący będzie dobrze podawał iskrę ? I czy jeżeli założe ten silnik będę musiał zmienić gaźnik ? Pozdrawiam najlepiej podawajcie linki .

lepiej 110ccm. Tak, modułu sie nie zmienia. Powinno się zmienić gaźnik, zależy jaki masz teraz. Do czego linki Ci podawać ?

Najlepiej do wszystkiego silnik i gaźnik .Dzięki za fatyge! :)

A w sumie takie pytanie ... Czy jeżeli założysz 110ccm to tam chyba jest 11Km.
Ok ale wydaje mi się że wał Ci pęknie.

Ale nie chodzi o założenie samego cylindra i tłoka kolego :).Tylko o cały silnik.

kubax czytaj uważnie. SILNIK 110ccm. W nowym silniku 110ccm raczej mu wał nie pęknie.

Skoro mowa o tuningu... To Tuning mechaniczny zazwyczaj polega na wymianie cylindra, tłoka,głowicy itp... To Ty czytaj uważnie bo Piotrek mówi, że wymiana cylindra a więc o tym co napisałem powyżej. A przy przejściu na 110ccm wał będzie za słaby i pęknie.

kuba1x masz rację xD.Ale jednak zależy mi bardziej na całym silniku tzn.Mniej paprania

Moduł zapłonowy masz odblokowany ?

kupiłem z allegro za 15 zł.Odpaliłem pojeździłem i v-max był taki sam jak na tym seryjnym czyli ok.70-75km/h

A słuchaj... Odcina Ci dalej dawkę paliwa ?
Mam Kingwaya Streeta i to jest ten sam silnik i kupiłem moduł odblokowany i jedzie 90km/h.
I właśnie też chce wstawić 72ccm bo pytałem i wiem ze 110ccm ukręci wał ;/

90km/h ciekawe;), z tego co pamiętam do serii "50ccm" niema sensu wkładać 110ccm bo korbowód jest za krótki i w skutek tego nie będzie dobijać do końca tłok.

Ja bym polecał 110ccm sam mam w pro i sprawuję się dobrze,
do tego kupiłem zębatkę zdawczą (przednią) 16 zębów żeby
zwiększyć v-max, niby gorsze przyśpieszenie ale i tak dalej ma kopa;)

nie kupuj przypadkiem z dolnym rozrusznikiem bo trzeba kombinować żeby włożyć silnik.

Tutaj mam wszystko w komplecie: http://allegro.pl/silnik-110cc-atv-motorowery-49cc-gratisy-i3943887705.html
sam silnik: http://allegro.pl/silnik-barton-junak-901-902-benzer-zipp-110ccm-i3951112404.html

Lub jakbyś chciał 124ccm (bez rozrusznika: http://allegro.pl/silnik-4t-125ccm-4-biegi-nie-110-atv-king-neken-i3892745183.html

Wybaczcie ale przez takie osoby ja Wy potem jest nagonka na skuterowców... SKUTER to SKUTER....... Prawko na motor mam nadziej masz....

Jak zamontuje ten silnik 110 to jaki tak gaźnik wsadzić ? (Chodzi mi o mm)

lemonek napisał:

Wybaczcie ale przez takie osoby ja Wy potem jest nagonka na skuterowców... SKUTER to SKUTER....... Prawko na motor mam nadziej masz....

Trochę to bez ładu i sensu napisałeś, ale rozumiem intencje. Kolega na pewno zdaje sobie sprawę z konsekwencji tuningu swojego motoroweru, prawda?