Zipp Pro 50 wysokie oborty - wolno jedzie.

Witam. posiadam zipp pro 50 ost chcialem zalozyc 72 ccm ale glowica nie pasowala. (wiem moglem komplet kupic). A wiedz do rzeczy. Zalozyłem z powrotem na 50ccm no i wszystko ladnie ale tłukły sie zawory bijąc o tłok i nie wkrecal sie wgl na obroty ani nie utrzymywał ich. Problem rozwiązałem był źle ustawiony rozrząd, ustawiłem rozrząd idealnie nic nie stuka ladnie wchodzi na oboroty , wsiadłem na moto ale nie jedzie wiecej niz 35 ... pracuje na wysokich obrotach ale bardzo wolno jedzie... nie wiem dlaczego. Moze zawory zle ustawione ? A jeszcze jedno, chciałem podkręcić oborty srubka od odpowiadająca za regulacje obrotów i nawet nie reagował zipp ... krecilem w te i te i ani troszke wiecej obortow nie bylo. Co to może być? z góry dzięki za pomoc ; )

Sprawdzałem teraz zawory i góryn zawór chodzi mi lekko na boki i zrubka mocno trzyma. A na dole nie drgnie ani troszeczke. A ta srubka lata jak chce palcami mozna krecic.

tak ma byc jak zakrecisz lekko magnetem to ten na dole bedzie luzny a ten drugi napiety to zupelnie normalne warzne jakie masz sczeliny miedzy zaworami ma byc 0,05 musisz miec szczelinomierz do tego

a srubke musisz skatrowac z podkladkom ona nie morze latac do tego powinien byc klucz 9 i male szczypce

poprosty nie ustawiles zaworow i z tad te problemy chciales sie zabrac za zmiane cylindra nie wiedzac jak ustawic zawory?

masz znaki na kole zam. t to gurne polożenie tloka a f ustawiasz zaworki luz 0,3mm a tak na boku to silnik fmb [honda dax] i nie szukaj częsci silnika do zipp pro tylko podlug jego oznaczenia fmb,fmh itp