Witam, mam zamiar zakupić motorower Zipp pro 50. Czy warto? Proszę o porady, wady tego pojazdu itp.
Ja bym nie kupił .
Za tą kaskę można kupić jakąś fajną używkę np. Aprilia RS 50 , Derbi GPR etc.
Jednak co markowy sprzęt to markowy ;-) , dużo większa bezawaryjność, większe osiągi ...
Używany to używany niewiadomo kto nim jeżdził... Zipp to podobna dobra polska firma. Oglądałem w sklepie i z wyglądu wporządku, ale co sie kryje pod "maską" niewiadomo. :P
Kubusiek napisał:
Zipp to podobna dobra polska firma.
Ciekawa teoria
Dobra polska firma ? :).
Firma jest Chińska , z polską ma mało wspólnego . :roll:
Co się kryje pod " maską " ?.
Słaba , chińska jednostka napędowa 4t, która na pewno bezawaryjnością nie grzeszy .
Ile to w ogóle kosztuje ?
On kosztuje 4300...
Lepiej dołóż 500zł i masz już takiego Kymco Agility RS.
Najlepsze chinole to;Kubusiek napisał:
Witam, mam zamiar zakupić motorower Zipp pro 50. Czy warto? Proszę o porady, wady tego pojazdu itp.
- CPI, np. Aragon
- Keeway, np. F-act Evo
- MotoWell, np. Crogen Sport-LC, Magnet RS-LC, (chinole składane na Węgrzech, chłodzone cieczą).
Sorki, Zipp Pro 50 to typowy motorower, a ja podałem przykłady skuterów... Może jednak skusisz się na praktyczniejszy skuter..? ;)
Nie ma co tego kupować... Za 3000zł bym się zastanawiał nad kupnem tego... A Patrykk, zipp to jest polska firma, z polską ma to wspólnego, że sprzedaje się to w Polsce... xD Ale porodukcja nie jest w Polsce, co najwyżej lusterka dokręcają... xD
Zipp pro jest duży i ciężki - mało mu mocy przy 125 cm3 a co dopiero przy takim silniczku. Silnik ten jest kopią silnika hondy Dax/Monkey - odpowiednik naszej motorynki. Chciałbyś jeździć tak dużą maszyną z takim silnikiem? Gdyby motorynka miała zapłon z CDI, optymalnie poprowadzony kanał dolotowy i wydech z dyfuzorem miała by lepsze osiągi niż to. Rama, koła, siedzenia były tworzone dla większego silnika, nie ma sensu się w to bawić.