Witam, jechałem dzisiaj na moim zippie pro 50/80, gdy sie zatrzymaliśmy to kolega powiedział że gdy schodzę z obrotów zostaje za mną chmura białego dymu, jak sie okazało miał racje, zaczął dymić ostro na biało, miałem oleju pod maks a aktualnie mam minimum, mocy nie stracił idzie tak samo, co to może być? Uszczelka pod głowicą czy pierścienie? Tak powiedział mi znajomy.
cylinder
Naprawdę tylko ta opcja?
nie wiem czy tylko ale tkie objawy najcześcej na to wskazuję
chyba że ci pada dozownik oleju albo gaźnik albo robisz mieszanke reką i przesadziłeś
Pro 50 to biegówka, może padają uszczelniacze zaworowe? Jeżeli są ok to cylinder, pierścienie.
faktycznie, nie zwróciłem uwagi że to 4T. no to jak wyżej.
Dodam że dym leci też z gwintu świecy i wydobywa się również podajże między głowicą a cylindrem
no to masz gruby remont przed sobą