zipp pro 50/110 słaby v max

Witam
Zrobiłem remont silnika z 50 na 110 tylko że mój v max to 70 km/h ledwie, gaźnik jest pz22 ale otwór od strony kolanka ma 20mm a nie 22mm tak jak powinno być - czy to może być przyczyna?
Zębatki mam 16/49z. na czwartym biegu wkreca sie do 9 tys obrotow max. Proszę was o pomoc bo już nie wiem co to może być.

a na czym dokładnie polegał ten remont? jakie cześci zmieniałeś a jakich nie?

Zmieniałem cała górę silnika łącznie z wałem.

Rozrząd dobrze ustawiony?

Tak rozrząd jest napewno dobrze, może być to wina gaźnika?

Może,załóż stary to się dowiesz.

A moc ma? Zmień z tyłu zębatkę na jakieś 38 lub 41 gdyż po prostu silniki 50cm3 mają krótkie skrzynie i brakuje mu prędkości. Skoro dochodzi do 9 tys. obrotów to trzeba mu wydłużyć biegi bo to kres możliwości tego silnika.

Też tak myślałem wlasnie, tylko że wcześniej dochodził do mniej wiecej 12 tylko że zębatka wtedy była 14z.