cześć mam pytanie a właściwie to dwa.
1. nie działa mi licznik prędkości może to być wina jakiegoś impulsatora odpowiedzialnego za to ? Jeżeli tak to gdzie on jest albo jak wygląda szukałem i nie bardzo go mogę zlokalizować :/
Czy znajdę go tutaj.
https://motor-x.pl/czesci-do-motorowera,uklad-elektryczny,c.html ?
2. Pytanie to na pełnym odkręceniu manetki moto dostaje zamuły. Tzn obroty spadaja rosną i go szarpie. o Co chodzi
1. Układ prędkościomierza jest w większości przypadków czysto mechaniczny i składa się ze ślimaka (przekładni) przy kole, linki w pancerzu i mechanizmu w samym liczniku. Jeżeli nie ma wyświetlacza z prędkością to nie ma żadnych impulsatorów... itd. A działa ci przebieg?
2. Wg mnie go zalewa - regulacja
ad1 Dzięki Twojej sugestii już wiem w która str. iść. Mierzy mi km ale źle liczy ich zdecydowanie za mało tak jakby od czasu do czasu naliczał. Tak samo jest z licznikiem czasami pokarze prędkość i spadnie do 0 tak jakby dostał jakiś impuls i zaraz dupa.
Znalazłem ten element przy przednim kole wygląda jak mały prostokącik zalany zapewne to ten czujnik indukcyjny na kablu świruje.
ad2. Obecnie moja regulacja została przeprowadzona w sposób taki. dokręciłem śrubę na maxa i odkręcałem tak długo aż prawie zgasł i potem leciutko dokręciłem jeszcze aby te obroty mu się utrzymywały.
Ale to była tylko regulacja obrotów w gaźniku nigdzie nie potrafię odnaleźć regulacji przepływu paliwa tak aby mieszanka była odpowiednia. W związku z czym uznałem że on nie ma regulacji paliwa. No chyba że kranik jest jego regulacją co chyba raczej nie możliwe.
To co jest ktoś w stanie pomóc jakoś z tą regulacją paliwa ?
na temat regulacji gaźnika sugeruje użyć google, jest tam tyle opisów że szkoda to jeszcze raz przepisywać