Chiński 4T 139QMB, cylinder 80cc, dysza #72, filtr Malossi E5.
Co może być powodem gaśnięcia zimnego silnikaż Odpalam, chwilę pochodzi i jak nie przytrzymam gazu to zgaśnie. Jak się rozgrzeje to chodzi dobrze, wolne obroty są ustawione dosyć wysoko. Jak chwilę postoi (tak że silnik nie ostygnie a ssanie tak) to zachowuje się prawidłowo - ssanie zwiększa obroty. Za “słabe” ssanie jak na te mrozy? Da się coś z tym zrobić?
Druga sprawa to (i na zimnym i na ciepłym) mulenie. Czasem muli, jakby mieszanka była zbyt uboga - manetka na max, wkręca się na obroty ale w ogóle nie ma siły i jedzie 30 km/h, a po zatrzymaniu gaśnie. Tyle że często jeździ dobrze i nie gaśnie, więc to chyba nie regulacja składu. Podejrzewam że filtr paliwa nie daje rady - możliweź
Założe się, że cylinder 72 ccm xD
Może trzeba zawory wyregulować ? W tych scootach wszystko się samo rozregulowuje xDD śrubki chodzą jak chcą itd. ^^
[ Dodano: 2009-01-09, 13:32 ]
aa Filtr paliwa lepszy kilka złoty to jak chcesz możesz kupić - na złe Ci nie wyjdzie
Cylek ten: http://allegro.pl/item486949617.html
Filterek podobny do tego (tylko chyba mniej kosztówał): http://allegro.pl/item522665262.html
Zawory regulowałem z miesiąc temu (jak zmieniałem cylek) ale możliwe że się rozregulowały… Wyreguluje jutro jeszcze raz i zobaczę, dzięki
Na coś jeszcze powinienem zwrócić uwagę?
xDD Miałem racje ten cylinder to dokładnie 72 ccm, tak robią i naciągają pod 80
Ten filtr to jakiś dziwnie bardzo porządny ^^ mój kumpel wsadził za 5 zł bodajże od nas ze sklepu z olejami i filtrami i zyskał na tym jakieś 3 km/h przy seryjnym cylku ^^, a filtr się dalej dobrze trzyma.
Szczerze to nie jestem ekspertem tylko tyle co mój kumpel ma 3 Thundery, a znajomy już naprawiałze 2 xP
sprawdź ssanie wyreguluj gaźnik, sprawdź świece czy jej nie zalewa i ustaw zawory…
a wcześniej chodził dobrze??
Jak dajesz manetę na full, to obroty ma wysokie i jedzie 30kmph, czy nie wkręca się na obroty
Miałem tak, jak rolki mi się kwadratowe zrobiły i się “zawieszały” nie w tej pozycji co trzeba. Zobacz i to, ale wtedy obroty masz normalne.
Wkręca się ale niestabilnie chodzi, szczególnie zimny.
Mieliście rację, to były zawory. Dziwne że luzy były mniejsze niż powinny - myślałem że jak już to będą większe Wyregulowałem i śmiga jak nówka. Dzięki!