zeszlifowany tłok

siema, ostatnio założyłem do mojego 4t nowy tłok więc pomyślałem po co mi stary i się trochę pobawie :oops: wziąłem “bosha” i poszlifowałem go trochę ale tylko górę boków nic, pierścieni nic. I teraz mojemu koledze poszedł właśnie tłok a że ten tłok był w dobrym stanie, przejechane miał tylko 8k km (tak, chiński tłok 47mm 4t). I moje pytanie brzmi, czy można go założyć i będzie wszystko normalnie ;> wiem starłem napis IN ale wiem gdzie on się znajdował :slight_smile: A więc jaką

a po co go chcesz zakładać jak masz nowy ? jaki był by tego cel ?

Ja sobie dawno założyłem nowy, ale koledze “pękł” a potrzebuje na szybko innego. Ten stary zeszlifowany mógłbym mu założyć?

daj fotkę to pogadamy :wink:

oka proszę :stuck_out_tongue: slaba jakosc bo robione fonem :slight_smile:



BTW te tłoki są już takie wklęsłe :stuck_out_tongue:

To jest z góry tak ?

Więc raczej lipa :stuck_out_tongue:
Nie dość, że w ogóle nici z odpalenia to jeszcze może porysować cylinder jak jakieś opiłki się dostaną albo coś :wink:

ja bym tego nie zakładał :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
niech kupi nowy tłok.

aha no dzieki za odp :slight_smile: plusy poszly do zamkniecia pozderki