Zestaw racing Gilera stalker

Wiec tak jak na razie to stalker jest zrobiony pod Sport a dokładniej siedzi w nim:

- Cylinder Polini Sport 70
- Gaźnik dellorto seryjny 17.5mm,
- Sprzegło Hebo N
- Wariator Hebo New Generation
- Wydech Yasuni r

Sport mi nie wystarcza i postanowiłem Złożyć Jakiś Zestaw Mocniejszy…
Mam do wydania jakieś 2000zł

I tak Na pewno Yasuni R zostanie…
Cylinder jakiś Racing zastanawiam się na Hebo Monston co o nim powiecie?
Gaźnik 19 mm
Wał korbowy Top Racing Race HQ
Łożyska SKF Teflonowe + uszczelniacze
-Sprzęgło Polini 2G Evolution II lub Sprzęgło Stage6 Racing Torque Control Ktoóre lepsze do tego zestawu?
-pasek Polini kevral
-Wariator Hebo New Generation raczej zostanie…
-Dzwon sprzęgła Stage6 WingCooler

Co sadzicie o tym zestawieś?
Czy coś jeszcze trzeba by wymienić zęby uzyskać z cyka jak najwięcej Mocy?

no zęby więcej mocy to rolkami i sprężyną, sprężynkami reguluj, a kevlar to na razie nie, weź wzmocniony S6 i będzie lepiej bo wariator nie będzie się tak zużywał, ja tak uważam :stuck_out_tongue:
Poza tym to zestaw spoko, yasuni R to dobra podstawa pod race’a

do racing’a gaźnik lepiej 21mm kup.
sprzęgło to jestem za polini 2G
cylinder też dobry, według mnie reszta ok.
i nie wiem jak peugeot’y czy są blokowane na module CDI jeśli są to moduł też musisz wymienić.

Mafioz napisał:

do racing'a gaźnik lepiej 21mm kup.
sprzęgło to jestem za polini 2G
cylinder też dobry, według mnie reszta ok.
i nie wiem jak peugeot'y czy są blokowane na module CDI jeśli są to moduł też musisz wymienić.





Yyy na 21 będę miał bardzo duże spalanie... Juz na 17,5 mam i tak duże...Jakaś odczuwalna różnica mocy jest między 19 a 21 mm?

Ja mam Gilere Stalker... a nie peugeota...
Gilery chyba nie były blokowane na Module






A Króciec ssący Polini i Zawór membranowy Stage6 VForce3 by Tassinari Tez coś dadzą?

no to sorki, musiało mi się coś pomylić z tym peugeotem ;p
przy klasie racing między gaźnikiem 21 a 19mm jest odczuwalna różnica, gaźnik 19 to bardziej do sporta, na gaźniku 19mm nie wyciśniesz z cylindra wszystkiego. moc albo spalanie.
zawór da, lepiej będzie reagował na manetkę przy klasie racing na osiągach też powinno się odbić.

Sam mam 17,5mm w mid-race i żałuje poluje na 21mm nie popełniaj mojego błędu