Zestaw 72cc,a montaż

Witam,
własnie przyszedł mi zestaw 72cc firmy moretti i jutro chcialbym go zamontować.Czy nowy tłok,cylinder głowica,uszczelki,pierscienie to wszystko co potrzebuje?Wszystko zmontować i powolutku docierać?

najpierw dotrzeć zawory w głowicy. przed montażem

Sprawdziłem szczelność zaworów benzyną z baku.Nalałem od dołu i benzyna prędzej wyschnie niż wyjdzie przez zawory.Jest możliwość,żeby założyć głowice (skoro nie przepuszcza),a dotrzec zawory np w poniedzialek po weekendzie?

zawory dotrzesz tylko na zdjętej głowicy. ale skoro jest taka szczelna to montuj.

Powiedz mi jeszcze proszę,bo jestem idiotą i januszem ze wzgledu na to,że polecialem na tuning (kupno 72cc i napędu),zamiast załatwić stare sprawy czyli wyciek z lewej strony i strasznie charczące łożysko sprzęgła.Łożysko juz od paru tysięcy km charczy i strasznie głośno chodzi.Dzis (przez moment w trakcie wciskania sprzęgła podczas zmiany biegu) nagle sprzęgło przez chwile było znacznie twardsze.Do tego teraz przy szybszym ruszaniu jest taki chwilowy poślizg sprzęgła,ale sprawdzajac motor pod ścianą na 3/4 biegu motor gaśnie (czyli sprzęgło nie ślizga).Ten poślizg dzieje się tylko przy gwałtownym ruszaniu (z dość duża ilościa gazu).Jak już rusze to na każdym biegu czuć,że silnik dobrze się łączy ze skrzynia i jest obciązony (predkosc rosnie rownomiernie z obrotami)Co to może być?Czy łożysko sprzęgła,dociskowe może być wybite i przez to jest taki objaw?