Zawory membranowe - czy to się opłaca?

Witam. Mam zamiar nieco podkręcić swój motorek i zastanawiam się nad lepszym zaworem membranowym. Nie znam się zabardzo na zaworach i nie wiem czy jest to opłacalna inwestycja jeżdze Aprilią RS 50 Tuono na gaźniku Dellorto PHBN 12mm i seryjnym cylindrze 50 ccm. z tłumika zdjąłem blokade, założony jest lepszy tłok(Asso na chromowanym górnym pierścieniu) w dodatku zmieniony filtr na stożek, jeszcze na dniach dojdzie większa dysza główna. I teraz moje myśli krążą wokół tego zaworu. Powiedzcie, czy jest to opłacalne. Konkretnie zastanawiam się nad tym zaworkiem:


http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=659_661_1006&products_id=3344&osCsid=a9ac42c61f84138093353025b304fb51

ponoć jest dużo, dużo lepszy od zaworów np takiej firmy jak Hebo. Co wy na to? Czy opłaca się wymienić taki zawór, czy raczej warto zainwestować np w gaźnik 14mm.

Jak seryjny masz dobry to ci się nie opłaca kupować zwłaszcza że to seryjne 50cc z nowym tłokiem.

jeśli już to kup coś ci się tam polepszy lepszy przepływ wachy będzie… lepiej na obro. będzie się wkręcał… a jak już gaźnik to totalną głupotą było by wymienienie z 12mm na 14mm jak już to minimum 17,5 najlepiej 19mm :roll:

Najpierw zainwestuj w wydech. Wydech to podstawa potem pomyśl nad vario… Masz tu jak po kolei tuningować skuter http://jednoslad.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=90:kolejnoapab-postaopowania-podczas-tuningu&catid=3&Itemid=20 może ci to coś pomorze…

zlomek napisał:

potem pomyśl nad vario


zlomek napisał:

tuningować skuter


To jest RS ! Biegówka ...

zlomek napisał:

pomorze


To na północy Polski ...

sorry. To i tak pierwsze to wydech

[ Dodano: 08-06-2009, 22:23 ]
Wydech Polini Evolution, Cylek 70-80ccm i mocniejszy wal, gaźnik 28mm - 30mm, membrany

Z wydechu była wycięta blokada na kolanku(takie zwężenie było) i wypatroszona była końcówka tłumika (nic nie zostało w środku) więc nie wiem co mógłbym jeszcze zrobić z tym tłumikiem :smiley: Środkowej części nie dotykałem bo tam jest dyfuzor (albo i nie?) Więc co mogę jeszcze przy wydechu grzebać?

To kup jakiś wydech sport, ale on nie jest wcale tani, a mocy to ci dostarczy

Na początek kup wydech i gaźnik na 12mm czy 14 nic nie osiągniesz. Wiem z doświadczenia

a czy taki gaźnik 17.5 mm może pracować z cylindrem 50 ccm? i czy mogłoby to jeździć z moim przerobionym wydechem póki coś

oczywiście że będzie dobrze… a nawet lepiej… do 50ccm mozesz nawet wsadzić 21mm albo i większy jaki chcesz tylko wtedy trzeba mniejszą dysze i wiadomo im większy gaźnik tym trudniej wyregulować najlepiej będzie jak dasz 19mm np. Stage6 Black edition :roll:

zlomek napisał:

gaźnik 28mm - 30mm,

on o tuningu EVO nic nie wspominał więc po co taki gazior? Jak się nie znasz to się nie wypowiadaj.

Kowal napisał:

zlomek napisał:

gaźnik 28mm - 30mm,

on o tuningu EVO nic nie wspominał więc po co taki gazior? Jak się nie znasz to się nie wypowiadaj.




Do biegówek jak najbardziej taki gaźnik. No może trochę za duży ale tak 21-26 jak najbardziej

A no to sory, myślałem o skuterze jakoś tak.

W biegach powinien być gaźnik seryjnie 16mm jak masz mniejszy to masz coś kombinowane

czy ja wiem, Aprilia rs 50 replica ma 14,5 mm [przynajmniej mojego sąsiada a on ma swój motor od nowości (2000 rok)] moja Tuono ma 12mm i raczej nic przy niej nie było grzebane zanim ja się zabrałem za przeróbki.Świadczą o tym np oryginalne śruby po których widać, że były 1 raz ruszane kluczem. Oczywiście być może ktoś mógl dla nieboznaki wstawić takie nowe, ale raczej jest to mało prawdopodobne