Zawory membranowe - czy to się opłaca?

Witam. Mam zamiar nieco podkręcić swój motorek i zastanawiam się nad lepszym zaworem membranowym. Nie znam się zabardzo na zaworach i nie wiem czy jest to opłacalna inwestycja jeżdze Aprilią RS 50 Tuono na gaźniku Dellorto PHBN 12mm i seryjnym cylindrze 50 ccm. z tłumika zdjąłem blokade, założony jest lepszy tłok(Asso na chromowanym górnym pierścieniu) w dodatku zmieniony filtr na stożek, jeszcze na dniach dojdzie większa dysza główna. I teraz moje myśli krążą wokół tego zaworu. Powiedzcie, czy jest to opłacalne. Konkretnie zastanawiam się nad tym zaworkiem:

http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=659_661_1006&products_id=3344&osCsid=a9ac42c61f84138093353025b304fb51

ponoć jest dużo, dużo lepszy od zaworów np takiej firmy jak Hebo. Co wy na to? Czy opłaca się wymienić taki zawór, czy raczej warto zainwestować np w gaźnik 14mm.

Jak seryjny masz dobry to ci się nie opłaca kupować zwłaszcza że to seryjne 50cc z nowym tłokiem.

jeśli już to kup coś ci się tam polepszy lepszy przepływ wachy będzie… lepiej na obro. będzie się wkręcał… a jak już gaźnik to totalną głupotą było by wymienienie z 12mm na 14mm jak już to minimum 17,5 najlepiej 19mm :roll:

Najpierw zainwestuj w wydech. Wydech to podstawa potem pomyśl nad vario… Masz tu jak po kolei tuningować skuter http://jednoslad.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=90:kolejnoapab-postaopowania-podczas-tuningu&catid=3&Itemid=20 może ci to coś pomorze…

zlomek napisał:

potem pomyśl nad vario

zlomek napisał:

tuningować skuter

To jest RS ! Biegówka ...

zlomek napisał:

pomorze

To na północy Polski ...

sorry. To i tak pierwsze to wydech

[ Dodano: 08-06-2009, 22:23 ]
Wydech Polini Evolution, Cylek 70-80ccm i mocniejszy wal, gaźnik 28mm - 30mm, membrany