Witam. Mam zamiar nieco podkręcić swój motorek i zastanawiam się nad lepszym zaworem membranowym. Nie znam się zabardzo na zaworach i nie wiem czy jest to opłacalna inwestycja jeżdze Aprilią RS 50 Tuono na gaźniku Dellorto PHBN 12mm i seryjnym cylindrze 50 ccm. z tłumika zdjąłem blokade, założony jest lepszy tłok(Asso na chromowanym górnym pierścieniu) w dodatku zmieniony filtr na stożek, jeszcze na dniach dojdzie większa dysza główna. I teraz moje myśli krążą wokół tego zaworu. Powiedzcie, czy jest to opłacalne. Konkretnie zastanawiam się nad tym zaworkiem:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=659_661_1006&products_id=3344&osCsid=a9ac42c61f84138093353025b304fb51
ponoć jest dużo, dużo lepszy od zaworów np takiej firmy jak Hebo. Co wy na to? Czy opłaca się wymienić taki zawór, czy raczej warto zainwestować np w gaźnik 14mm.
Jak seryjny masz dobry to ci się nie opłaca kupować zwłaszcza że to seryjne 50cc z nowym tłokiem.
jeśli już to kup coś ci się tam polepszy lepszy przepływ wachy będzie… lepiej na obro. będzie się wkręcał… a jak już gaźnik to totalną głupotą było by wymienienie z 12mm na 14mm jak już to minimum 17,5 najlepiej 19mm :roll:
Najpierw zainwestuj w wydech. Wydech to podstawa potem pomyśl nad vario… Masz tu jak po kolei tuningować skuter http://jednoslad.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=90:kolejnoapab-postaopowania-podczas-tuningu&catid=3&Itemid=20 może ci to coś pomorze…
zlomek napisał:
potem pomyśl nad vario
zlomek napisał:
tuningować skuter
To jest RS ! Biegówka ...
zlomek napisał:
pomorze
To na północy Polski ...
sorry. To i tak pierwsze to wydech
[ Dodano: 08-06-2009, 22:23 ]
Wydech Polini Evolution, Cylek 70-80ccm i mocniejszy wal, gaźnik 28mm - 30mm, membrany
Z wydechu była wycięta blokada na kolanku(takie zwężenie było) i wypatroszona była końcówka tłumika (nic nie zostało w środku) więc nie wiem co mógłbym jeszcze zrobić z tym tłumikiem Środkowej części nie dotykałem bo tam jest dyfuzor (albo i nie?) Więc co mogę jeszcze przy wydechu grzebać?
To kup jakiś wydech sport, ale on nie jest wcale tani, a mocy to ci dostarczy
Na początek kup wydech i gaźnik na 12mm czy 14 nic nie osiągniesz. Wiem z doświadczenia
a czy taki gaźnik 17.5 mm może pracować z cylindrem 50 ccm? i czy mogłoby to jeździć z moim przerobionym wydechem póki coś
oczywiście że będzie dobrze… a nawet lepiej… do 50ccm mozesz nawet wsadzić 21mm albo i większy jaki chcesz tylko wtedy trzeba mniejszą dysze i wiadomo im większy gaźnik tym trudniej wyregulować najlepiej będzie jak dasz 19mm np. Stage6 Black edition :roll:
on o tuningu EVO nic nie wspominał więc po co taki gazior? Jak się nie znasz to się nie wypowiadaj.zlomek napisał:
gaźnik 28mm - 30mm,
Kowal napisał:
on o tuningu EVO nic nie wspominał więc po co taki gazior? Jak się nie znasz to się nie wypowiadaj.zlomek napisał:
gaźnik 28mm - 30mm,
Do biegówek jak najbardziej taki gaźnik. No może trochę za duży ale tak 21-26 jak najbardziej
A no to sory, myślałem o skuterze jakoś tak.
W biegach powinien być gaźnik seryjnie 16mm jak masz mniejszy to masz coś kombinowane
czy ja wiem, Aprilia rs 50 replica ma 14,5 mm [przynajmniej mojego sąsiada a on ma swój motor od nowości (2000 rok)] moja Tuono ma 12mm i raczej nic przy niej nie było grzebane zanim ja się zabrałem za przeróbki.Świadczą o tym np oryginalne śruby po których widać, że były 1 raz ruszane kluczem. Oczywiście być może ktoś mógl dla nieboznaki wstawić takie nowe, ale raczej jest to mało prawdopodobne