Proste pytanie czy można z Matrixa pozbyć się zaworu membranowego i czym to skutkuje ?
można
nigdzie nie pojedziesz
No fajnie , tylko że mam wyjęty i skuter jeździ . Jakim cudem
co nazywasz zaworem membranowym ?
możesz pokazać zdjęcie?
btw, ile ci spala bez zaworu membranowego?
No dobra to ja się przyznaję od początku . Po zatarciu oddałem skuter mechanikowi . Zrobił wymiankę najważniejszych części silnika . Oprócz tego wyjął kawał węża w oplocie i zawór , powiedział że to już niepotrzebne .
http://czesci-moto.pl/galerie/z/zawor-membranowy-keeway_8595.jpg
zawór jest cześcią układu rozrządu w silniku dwusuwowym. Odpowiada za to żeby ładunek ze skrzyni korbowej nie wracał sie w dolot tylko trafiał do cylindra. Utrzymuje odpowiednie ciśnienie w komorze korbowej podczas suwu sprężania tak żeby paliwo trafiło w odpowiedniej ilości do gara.
Jeżeli jest nawet lekko uszkodzony skuter ma problemy ze startem, nie wkręca sie na obroty, wywala paliwo filtrem i pali jak smoczysko.
Zapewne da sie bez niego odpalić silnik w sprzyjających okolicznościach (tak jak przy rozregulowanym rozrządzie) ale żeby go świadomie wymontować i jeździć bez - to mi sie lekko w pale nie mieści.
A który kawał węża ci pan mechanik usunął z dolotu ?
Właśnie to mnie dziwi , bo skuter elegancko odpala , ale czuję że ma mniej mocy i pali więcej . poniżej zdjęcia
położenie zaworu membranowego.jpg
wężyk od zaworu.jpg
Nie mogę dać zdjęcia wymontowanego zaworu gdyż idiotycznie pozbyłem się go zawierzając specjaliście . Także udostępniam zdjęcia już archiwalne .
zawór membranowy jest w bloku silnika miedzy gaźnikiem a blokiem (jeżeli gaźnik jest na bloku silnika) lub w bloku silnika na końcu króćca dolotowego.
To co ty pokazujesz to wysoko na ramie to stanowczo nie jest zawór membranowy :)
tu sobie obejrzyj gdzie masz i jak wygląda zawór membranowy.A to co pokazałeś wygląda mi na sls [jedna z blokad a druga która już widzę to zawirowywacz]
http://www.sqtery.com/wymieniamy-membrany-w-zaworze-membranowym
a zawór który ci pan usunął to membrany z slsu
http://www.4taktershop.de/product/39642/membrane-sls-am-ventildeckel-50cc-gy6-china-4takt-bitte-anle.html
No to szacunek Panowie dla Waszej wiedzy . Dzięki, choć muszę z gościem jeszcze pogadać bo faktycznie niepokoją mnie gorsze osiągi i spalanie . No i jeszcze fakt że poradził mi przeprowadzkę z benzyny BP na krytykowaną przez wszystkich na Queście .
Apropo zawirowywacza , to już go nie mam bo żeby pokazać wężyk dałem stare zdjęcie jeszcze przed zdjęciem zasadniczych blokad .