Witam
Po rozgrzaniu skuter ma muła i nie jedzie więcej niz 30 km/h
świeca wymieniona
gaźnik ok
rolki ok
spręzynki ok
filtry ok
na ssaniu idzie jak głupi i po rozgrzaniu wolne obroty trzyma extra
czy to tłok czy łożyska na wale czy co innego ?
Ale gdy go zapalasz z kopniaka to idzie ci ciężko?
W moim przypadku jak po nagrzaniu jechał 30 i po wciśnięciu ssania jechał normalnie było za dużo powietrza w mieszance. Sprawdź jeszcze raz gaźnik.
tak ale z wydechy wydobywa się taki dźwięk jak by tarcia metal o metal
Szympa napisał:
Ale gdy go zapalasz z kopniaka to idzie ci ciężko?
nie normalnie
tak samo wolne obroty po nagrzaniu trzyba dobrze
pomóżcie bo nie wiem czy mam cylinder wymieniac :roll:
po zatarciu skuter nie chodzi zacznijmy od tego
JacoPL napisał:
po zatarciu skuter nie chodzi zacznijmy od tego
nie koniecznie , może to być tylko kwestia regulacji , a może mu tłok puchnąć , więc niewiadomo
ale jemu skuter chodzi wiec na pewno nie zatarl się …
czyli co opłaca się wymieniac cały cylinder czy lepiej sam tłok i pierścienie ?
Nic nie masz wymieniac…
wyjmij gaźnik i filtr powietrza, i to, i to wyczysc dokladnie. Gaznik wyczysc benzyna (nie zaluj te beny). Wszysstko spowrotem zamocuj i wyreguluj gaźnik !!!
klikszen napisał:
wyjmij gaźnik i filtr powietrza, i to, i to wyczysc dokladnie. Gaznik wyczysc benzyna (nie zaluj te beny). Wszysstko spowrotem zamocuj i wyreguluj gaźnik !!!
kurde czytać nie umiesz
gaźnik wyregulowany wyczyszczony filtr paliwa i powietrza tak samo
mi się wydaje ze to tłok puchnie bo jak się rozgrzeje to zero mocy i taki jak by dźwięk tarcia metalu o metal z wydechu się wydobywa
To, ze napisales ze gaźnik OK, to skad mam wiedziec ze go regulowalesą
Mi to ewidentnie wygląda na regulacje gaźnika, ale skoro mowisz ze regulowales to wyjmij ten cylinder i go obejrzyj. W czym problem?
edit: Albo ci się ssanie zwalilo, kolega tak mial. Ze na rozgrzanym silniku go zalewalo. Odlacz sssanie od wtyczki i zobacz wtedy
co do tego metalicznego odglosu, to zobacz wate w tłumiku…
dodam ze stało się to po zmianie kolanka na odblkoowane
moze to uszczelka
jutro siąde i zobacze i zdam relacjie
Bardzo mozliwe, ze spaliny się wydostaja w tym lączeniu cylek- wydech i dlatego jest taki odglos
tam się na pewno nic nie wydostaje
kalin309 napisał:
tam się na pewno nic nie wydostaje
a mi się wydaje, ze jest za slabo przykrecone... i stad jest ten dzwiek
sprawdz, będziemy kombinowac dalej :)
klikszen napisał:
kalin309 napisał/a:
tam się na pewno nic nie wydostaje
a mi się wydaje, ze jest za slabo przykrecone... i stad jest ten dzwiek
sprawdz, będziemy kombinowac dalej :)
tak ale jak to by się stało to osiągi by nie spadły
Jak dałeś odblokowane kolanko to może potrzeba dać większą dyszę główną
Jak jest nieszczelne to osiągi spadły, ponieważ silnik 2T potrzebuje odpowiedniego ciśnienia na wydechu… bla bla bla Poczytaj sobie ^^ z resztą po co by były te wydechy sportowe itd.
Po prostu odpal skuter, (uważaj bo to bardzo trudne !) weź szmatę i dokładnie nią zatkaj dziurkę z końcówki wydechu. Jeśli zgaśnie i nie zauważysz że tam gdzieś uciekająspaliny to jest szczelny
Również prawdą jest, że po takiej zmianie warto zmienić dysze. Do odblokowanej serii hrr polecam ~57,5 :] ewentualnie podpieścić regulacją na powietrzu i obrotach i jest dobrze ;]