zapłon cdi w awo turist

witam, ma na imię łukasz, poszukuję pomocy w sprawie zapłonu elektronicznego silnika 4T o symbolu GY6 152QMI/157QMJ. zapłon kupilem na alledrogo. ma być zamontowany w silniku simsona AWO modelu Turist. problem jest w tym, że nie mogę dokupić wtyczek by połączyć instalację w całość. o ile do regulatora napięcia czy modułu zapłony można coś dobrać z jakiegokolwiek skutera to wtyczki do koła magnesowego (cewek) nie mogę nigdzie znaleźć. jest to wtyczka postaci kwadratu z czterema pinami (3 przewody żółte jeden zielony) oraz dwa przewody luzem tj niebiesko biały i czerwono czarny. bardzo proszę o pomoc, zakładam, że na forum są osoby co mają cdi opanowane w paluszku
nie wiem czy mogę wrzucić link by ułatwić identyfikacje zapłonu, ( http://allegro.pl/iskrownik-4t-gy6-125ccm-kolo-magnesowe-magneto-i6452747411.html ) gdzie kupić takie wtyczki ewentualnie instalację do tego modelu zapłonu

zawsze możesz kupić wiązke od 4T i wycinać co potrzebujesz
http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=wi%C4%85zka+4T&bmatch=base-relevance-floki-5-aut-1-1-1025
tutaj masz wtyki różne stosowane z motoryzacji
http://www.e-connectors.pl/pl/c/Wtyczki-samochodowe/80

tu masz konektory
http://www.sklepmotonet.pl/go/_search/full_search.php?SEARCH_FORM=&search_query_words=konektor
tu 4 pin
http://allegro.pl/listing/listing.php?string=kostka%204%20pin&search_scope=category-50753&bmatch=base-relevance-floki-5-aut-1-1-1025&buyNew=1

to łatwo znaleźć znając typ wtyku. ja nie pamiętam co on jest z z oznaczenia

Połącz na piny nie wtyczkę.
https://www.google.pl/search?q=pin+samica+i+samiec&rlz=1C1AOHY_plPL709PL709&espv=2&biw=1137&bih=725&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjQ5qHenqvRAhUccFAKHYzEDroQsAQIGQ#q=pin+samica+i+samiec&tbm=isch&tbs=rimg:CcTEsphscoV1Iji8t3PQCBzFzouZBP0fOsN4rK_13gIjn0eZwcRwxRLJcL2iM-Ddt3pV-Y3CQXY1F5wF8usX77eABzyoSCby3c9AIHMXOEd2VHSrG2cybKhIJi5kE_1R86w3gRZGGqoZRNOPgqEgmsr_1eAiOfR5hHcPt8XECQshioSCXBxHDFEslwvEYaFgcrofKc1KhIJaIz4N23elX4R3ZUdKsbZzJsqEgljcJBdjUXnARHdlR0qxtnMmyoSCXy6xfvt4AHPEd2VHSrG2cyb

wielkie dzięki, coś się wybierze, zastanawia mnie jeszcze taka sprawa; jak jest z tymi przewodami 3 żółte to będą do prądu np światła, ładowanie, może jeden do regulatora napięcia, zielony to masa, a te dwa obok to do czego mogą być.. spotkaliście się z takim akurat układem.. poszukując jakiegoś schematu do podłączenia tego układu znalazłem 3 osobne przewody i w kostce 4.. to chyba jest jakaś różnica.. zielony to jestem ja w tej elektryce...

szukaj
https://www.google.pl/search?q=cdi+gy6+150cc&rlz=1C1AOHY_plPL709PL709&espv=2&biw=1137&bih=725&tbm=isch&imgil=bx77XWX_Tiy-kM%253A%253Bqj83v4ww51b35M%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.buggydepot.com%25252Ftech-center%25252Fgy6-150cc-ignition-troubleshooting-guide-no-spark%25252F&source=iu&pf=m&fir=bx77XWX_Tiy-kM%253A%252Cqj83v4ww51b35M%252C_&usg=__NAVoC7HJHTPCDav4eVv6gPkGSbg%3D&ved=0ahUKEwiJ4LWYyKvRAhWYIFAKHS3XBxwQyjcIPQ&ei=-YZuWMn_IZjBwAKtrp_gAQ#q=cdi+gy6+150cc&tbm=isch&tbs=rimg:CUgF4bX7I9fbIjj6OhxzK0QYZsx6UyiHX2rfCdRpA9Ptv77GyhnTFfvx9QpD3pb0GolMwvJD8NlHQQXlTMgMnxeRAioSCfo6HHMrRBhmEcH1XAOCXx2NKhIJzHpTKIdfat8R2OPtuGdOBpwqEgkJ1GkD0-2_1vhFBrshZCy5BWSoSCcbKGdMV-_1H1Efg4LD11kawEKhIJCkPelvQaiUwRgRfcUa8u_1VMqEgnC8kPw2UdBBRFGzV99fCspFCoSCeVMyAyfF5ECEbdkYowK-raU

jesteś zielony faktycznie i masz problem.
Tej instalacji zapłonowej w GY6 jest kilka odmian. Odróżnia je ilość faz i wewnętrzne zmasowanie cewek lub jego brak.
3 żółte oznaczają 3 fazy. Wymaga to odpowiedniego regulatora napięcia z wejściem na 3 żółte i to są wtedy regulatory 6 lub 7 pin.
http://www.partsforscooters.com/164-306-GY6-6-Pin-Regulator
Taki układ z ^dużej^ hondy.
http://s109.photobucket.com/user/kellmarr95/media/7_PIN_GY6_Rectifier_Regulator_zps6c019d84.jpg.html

.

.

.

czyli ten co kupiłem na 4 wsuwki to lipa.. coś takiego znalazłem co prawda do 2T( http://w595.wrzuta.pl/obraz/3yOBdaYQdSv/cdi_ac_confert ) ale mogę coś z tego skorzystać czy nie bardzo.. wombat trzeba szczypior nazywać po imieniu, dzięki Wam paci i Wombat jeszcze się odezwę o pomoc bo tak jak myślałem macie to opcykane

zacząłeś trochę od D..y strony,mogłeś przed zakupem zapłonu napisać bo do takich przeróbek używa się zazwyczaj takiego i nie ma wtedy problemu z montażem impulsatora.
http://allegro.pl/kolo-magnesowe-4t-fmb-110-125ccm-2-cewki-cross-i6661788510.html
http://allegro.pl/iskrownik-stator-quad-cross-atv-70-110-125-150-4t-i5948329305.html
http://allegro.pl/modul-zaplonowy-quad-atv-70-110-125-cross-skuter-i6405953941.html
http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-quad-cross-atv-50-70-110-125-150-i6163100051.html
http://allegro.pl/wiazka-elektryczna-nowa-instalacja-cross-110-125cc-i6641493325.html
http://allegro.pl/regulator-napiecia-quad-atv-cross-50-125-cc-i6661309972.html
i masz wszystko bez pier.....

no właśnie.. tyle, że chodziło o odpowiedni stożek na wał awo simsona.
zapiep... sprawę, można było zapytać wcześniej a tak to trochę dupa z tym regulatorem na 7 pinów... a ci ludzie co sprzedają te podzespoły to wogóle albo nie wiedzą albo nie chcą udzielać odpowiedzi na pytania co z czym połączyć.. te linki co mi podałeś to sobie zapisze, może stożek na kole magnasowym będzie taki jak w awo i wtedy to można by dokupić całą resztę i złożyć na lajcie

i tak to możesz złożyć tylko to wymaga innego regulatora

koledzy, potrzebuję pomocy, a w zasadzie dalszych informacji na temat zapłonu cdi.: w którym momencie przejścia klockowatego występu na kole magnesowym występuje iskra względem czujnika gmp przy zastosowanym module GY6, dzięki